2789
عنوان

لواشک خیلی ترش رو چیکارکنم؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 3060 بازدید | 84 پست

بخورش😍

تاپیک حس ششم میبینم تشنج میکنم😐   مامانم میگه با رفیق ناباب نگرد😌        نمیدونه من خودم رفیق ناباب همم😎 نی نی یار جان کاش قبل ترکوندنم میگفتی پست سیاسی ممنوعه مگه نمیدونی من آلزایمر دارم 😐 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو قیمه. فسنجون آش رشته.محشره

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود...گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود...گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است...گاهی نگفته قرعه بنام تو میشود...گاهی برای خنده دلم تنگ میشود...گاهی دلم تراشه ای از سنگ میشود...گویی به خواب بود جوانی مان گذشت...گاهی چه زود فرصتمان دیر میشود 
چیکار کردی انقد ترش شد؟

هیچی بخاطر اینکه فقط الو بود خیلی ترش شد

کاربریم یه مدت کوتاهی دست دوستم بوده⁦☺️⁩بعضی از تاپیکا واسه اونه⁦❤️⁩مثلا همین تاپیکای بارداری😐😒😹
بده من بخورمش

باور کن نمیشه وگرنه خودمم چیز خیلی ترش میخورم

میگم ک ترشیش یه جوریه

کاربریم یه مدت کوتاهی دست دوستم بوده⁦☺️⁩بعضی از تاپیکا واسه اونه⁦❤️⁩مثلا همین تاپیکای بارداری😐😒😹

ببین یه سس لواشکی درست کن

مث پوره گوجه سبز و شکر و یکم رب انارشیرین. درکل سسشو شیرین کن. مث غلظت رب که درست میکنیم

بعد لواشکتو با قیچی ریز ریز کن بریز توش یکم هم ابجوش بگیر روش توشیشه مربا 

انقدرخوشمزه میشه که نگوووو👌❤❤❤

وای دلم خاست🥰🥰🥰

اووف .جریان چیه الان تو تاپیک یکی دیگه بودم که ترشک درست کرد.زود دست به کار نشدین؟ اخه هنوز درست حسابی نیومده که این میوه های ترش

لواشک رو بده بیاد این ور😂😂

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام دوست میدارم                                            تورا به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام دوست میدارم                                            برای خاطر عطر نان گرم وبرفی که اب میشود و برای نخستین گناه                                           تورا به خاطر دوست داشتن دوست میدارم        تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم    دوست میدارم    
بدش من 😍😍😍😍

باور کن نمیشه وگرنه خودمم چیز خیلی ترش میخورم

میگم ک ترشیش یه جوریه

کاربریم یه مدت کوتاهی دست دوستم بوده⁦☺️⁩بعضی از تاپیکا واسه اونه⁦❤️⁩مثلا همین تاپیکای بارداری😐😒😹
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز