2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برادر شوهرم یه واحد گرفتن طبرسی ۶ طبقه سوم ۲۲۰

ماهم خونه خریدیم یه خونه بزرگ دوخوابه یکیش ماله پسرام یه تخت اینور گذاشتم یه تخت هم اونور اتاق یکیشم مال خودمون 😍😍😍تو هال ۳تا فرش میخوره😍😍یه پنجره بزرگ هم داره یه حیاط بزرگ هم داره با یه باغچه کوچولو که توش گل کاشتم😍😍😍😍عاشق رویاممم
چجوریه ؟


خیلی خوبه بزرگه یه حیاط پشت داشت میخوان اونو خراب کنن دوخوابه بکنن سه تا هم فرش میخوره البته قبل عید گرفتن ولی فک نکنم الانم زیاد گرون شده باشه الان کجا میشینین خودتون ماهم اگه میتونستیم خونه بخریم طبزسی۲۴ هم راضی بودم خونه های خوبی داره یه سر بزن

ماهم خونه خریدیم یه خونه بزرگ دوخوابه یکیش ماله پسرام یه تخت اینور گذاشتم یه تخت هم اونور اتاق یکیشم مال خودمون 😍😍😍تو هال ۳تا فرش میخوره😍😍یه پنجره بزرگ هم داره یه حیاط بزرگ هم داره با یه باغچه کوچولو که توش گل کاشتم😍😍😍😍عاشق رویاممم
خیلی خوبه بزرگه یه حیاط پشت داشت میخوان اونو خراب کنن دوخوابه بکنن سه تا هم فرش میخوره البته قبل عید ...

ینی همه جارو گشتن پیدا نشد ک رفتن طبرسی؟یانه کلا اونجا دوس داشتن بگیرن؟ بعد خونش بدون آسانسور سخت نیس رفت و امد؟

وچشم های تو همان کافه دنجی است که قهوه هایش حرف ندارد⁦❤️⁩💖💕💞💓⁦❣️⁩💗💝
ینی همه جارو گشتن پیدا نشد ک رفتن طبرسی؟یانه کلا اونجا دوس داشتن بگیرن؟ بعد خونش بدون آسانسور سخت نی ...

شما خودتون کجا میشینین

ماهم خونه خریدیم یه خونه بزرگ دوخوابه یکیش ماله پسرام یه تخت اینور گذاشتم یه تخت هم اونور اتاق یکیشم مال خودمون 😍😍😍تو هال ۳تا فرش میخوره😍😍یه پنجره بزرگ هم داره یه حیاط بزرگ هم داره با یه باغچه کوچولو که توش گل کاشتم😍😍😍😍عاشق رویاممم
خیلی خوبه بزرگه یه حیاط پشت داشت میخوان اونو خراب کنن دوخوابه بکنن سه تا هم فرش میخوره البته قبل عید ...

طبرسی شمالی یا جنوبی؟

وچشم های تو همان کافه دنجی است که قهوه هایش حرف ندارد⁦❤️⁩💖💕💞💓⁦❣️⁩💗💝
طبرسی شمالی یا جنوبی؟

شمالی بابا با ۲۰۰ جنوبی خونه نمیدن

ماهم خونه خریدیم یه خونه بزرگ دوخوابه یکیش ماله پسرام یه تخت اینور گذاشتم یه تخت هم اونور اتاق یکیشم مال خودمون 😍😍😍تو هال ۳تا فرش میخوره😍😍یه پنجره بزرگ هم داره یه حیاط بزرگ هم داره با یه باغچه کوچولو که توش گل کاشتم😍😍😍😍عاشق رویاممم
ماهم نخریسی جای فرودگاه

ما طبرسی میشنیم خودمون البته نزدیک پل فجریم طبرسی ۱۲ خیییییلی خونه هاش خوبه منکه راضیم طبرسی آخراش بده بنظر من بخرید بدید اجاره الان اینجا خونه های طبقه سوم و زیاد مرتب نباشه ۵۰ میلیون با ۷۰۰ ۸۰۰ کرایه میدن

ماهم خونه خریدیم یه خونه بزرگ دوخوابه یکیش ماله پسرام یه تخت اینور گذاشتم یه تخت هم اونور اتاق یکیشم مال خودمون 😍😍😍تو هال ۳تا فرش میخوره😍😍یه پنجره بزرگ هم داره یه حیاط بزرگ هم داره با یه باغچه کوچولو که توش گل کاشتم😍😍😍😍عاشق رویاممم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792