2777
2789
نه بابا خوش به حالتون نه سعی کن باهم 3 تایی برید تا خوش بگذره بهش بگو میخام باهم باشیم کسی نیاد الکی بگو خونوادم گفتن بیاین باهم بریم منم گفتم نه میخوام تنهای بریم
درزندگی ثروت حقیقی مهربانیست
خوشابه حالت که سرشارازثروتی
(عزیزجونم ادیساااااااا)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره تموم کرده خداروشکر تو فکرش هسم راسی الینا سر افطار امرو من وخیلی دعا کن باشه
من تا ساعت4 تقریبا سرکارم امرو زود اومدم بیرون کارداشتم مرخصی گرفتم از اونجام اومدم خونه
درزندگی ثروت حقیقی مهربانیست
خوشابه حالت که سرشارازثروتی
(عزیزجونم ادیساااااااا)
اتفاقا من بیچاره همش به خانوادم میگم بیایین باهم بریم شر اونا کم بشه اونا قبول نمیکنن
چون اگه اونا باشن ننه اینم خودشو میچسبونه.حالت تهوع میگیرم از دیدنش
اره میره اره دیدمشون کم میرم وقت نمیکنم برم بیام سرم خیلی تو شرکت شلوغه

ای بابا پس همون بهتر که تنها برین
درزندگی ثروت حقیقی مهربانیست
خوشابه حالت که سرشارازثروتی
(عزیزجونم ادیساااااااا)
اره میبینمشون داریم در میامی از اینجا خونه گرفتیم سر این ماه میریم اگه خدا بخاد راحت میشم ی خونه کرایه کردیم میرم تنها بشم اگه بشه
درزندگی ثروت حقیقی مهربانیست
خوشابه حالت که سرشارازثروتی
(عزیزجونم ادیساااااااا)
آخ خدا از دهنت بشنوه
اونقدر اینا کنه هستن
تو دوران قهردوبار با دخترم رفتیم استخر.خانم فهمید میگه اینجور جاها جمع برین(یعنی منم ببرین)منم تو دلم گفتم زهی خیال باطل همون تنها بمونی لیاقت نداری
یه کم بزرگ شد بذار مهد.
مادرشوهرا یه روزی حتما سرکوفت خوبیهاشون رو میزنن سر آدم.وای به روزی که از عروس هم بدشون بیاد سعی میکنن لج عروس رو با نزدیک کردن بچش به خودشون دربیارن.مثل مل من
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بی احترامی

tiara_ | 25 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز