2777
2789
ی اپلیکیشن هس با چشم پزشک حرف زدم عکسم فرستادم گفت زوناست اگه کرونا میبود میگفت

زونا چیه؟

 خدایـــــــــــــا؛ بابت هر شبی که بی شکر تو سر بر بالین گذاشتم بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغازش کردم بابت لحظات شادی که به یاد تو نبـــــودم بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم بابت هر گره که به دستم کور شد و تو را مقصر دانستم بابت همه گناهانی که مرتکب شده ام و همه گناهانی که بعدامرتکب میشوم مرا ببخش و گنهانم را به نیکی تبدیل فرما ای کریم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درد

ببین مطمئن باش کرونا نیست چون یه دکتره میاد کانال ۶ صحبت میکنه میگه کرونا اصلا عوارض پوستی و چشمی نداره اگه چیزی مثل دارو یا ادویه یا غذا یا کیوی خوردی که حساسیت زا هستن که بعید میدونم چون کهیر خارش و سوزش داره نه درد باید سیتریزین یا لراستاسین یا هیدروستیزین که ضد حساسیت هستن بخوری اگه نخوردی که هیچ ولی واسه این مشکلت از این شامپو بچه گلرنگا هست صورتیا که عکس خرس روشه از اونا بگیر دو ساعت یکبار چشمتو باهاش بشور آروم ماساژ بده بعد یکم عسل اگه موم داشته باشه بهتره بزن روش یه پماد بتامتازون چشمی با یه قطره ضد عفونی کننده بگیر بریز تو چشمات زود خوب میشی چند روزیم آرایش نکن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792