شبگرد002 مدیر عضویت: 1397/10/13 تعداد پست: 49074 عنوان چرا انقدر | مشاهده متن کامل بحث + 121 بازدید | 15 پست قلت املایی دارید اسابم خورد میشه قلتاتونو میبینم تیکر هدفمه حامله نیستم.تویی که داری این امضا رو میبینی...آره خود تو یه لبخند گشاد بزن اینجوری آفرین الاان خوشگل شدی دیگه نشینی غصه بخوریا همه چی درست میشه... 1399/02/27 | 06:18 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sadatkhanoom80 عضویت: 1397/06/30 تعداد پست: 6210 والا من ک ندیدم کثی قلت بینیویسه چیزیو حمح عینجا باصوادن