2789

اسم هاتونو بگید برای تک تکتون دعا کنم

دوستانتون هم تگ کنید

برای حاجت# منم دعا کنید خدا دلمو آروم کنه 

محتاج دعای همه تون هستم

یا علی

اللهم صل علی فاطمة ....برای حاجت رواییتون دعا و سوره های مختلف میخونم بدون هزینه ،در ازاش برام دعا کنید 

الهه 


امضام😢

 خدایا شکرت بخاطر نی نی تو دلم ... ان شالله قسمت همه منتظرا💗یه خانوم متاهل و ۲۶ ساله ام با روحیه لطیف و مهربون😍عاشق همسرمم از وقتی به زندگیم اومده دنیا واسم خیلی قشنگتر شده💑دنیا خیلی جای قشنگی میشه اگه یه ذره باهم مهربونتر باشیم😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مریم 

ب عشقم برسم ممنون عزیزم

حال دلم خوب نیست💔💔💔💔دلم گرفته😔ی صلوات واسه حاجتم بفرستید❤❤تیکرم واسه آرزومه بگو الهی آمین😍😍تا تموم نشده بهش برسم❤بگذار خیالت را راحت کنم دوس داشتنت مشروط ب هیچ شرطی نیست چه باشی و چه نباشی عاشقانه دوستت دارم❤💌❤💛خدایا خودت میدونی عاشقشم ❤💛قلب من پیش توئه، مراقبش باش💛❤💏💏

شکوفه ام

دوستم زینب

@مازراتی۲کرمی  

 یه دونه برادرم ۸تیر فوت شد توی روز تولدش و ۱۵تیر عقدش بود اگه دلت خواست براش فاتحه و صلوات بفرست اسمش ابوالفضل پسر عیسی اگه خوندی بگو تا برات آیت الکرسی بخونم 

✋ رصاینت شامی داداشم

زهرا

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز