2777
2789
عنوان

کازاواکی

144 بازدید | 18 پست

فقط تنها دلخوشیمون این بود بچه هامون کرونا نمیگیرن میترسم بچه ها چیکار کنیم کازواکی چقدر حقیقت داره😥😥😥😥😢😢😢

اینجیمه اورگیم بختمیز قارادا اولسا کفنیمیز آغ اولاجاخ🌹🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم کاوازاکی خیلی وقته که هست الان فقط دارن الکی به مردم استرس میدن...شما مثل همیشه از بچه ت مراقب ...

برادر شوهرم کرونا گرفته به ما نمیگن شوهرم هم باهاش ارتباط داشت میگم برو تست بده میگه آزادش ۷۰۰ هزاره پول ندارم 

اینجیمه اورگیم بختمیز قارادا اولسا کفنیمیز آغ اولاجاخ🌹🌹
حقیقت داره اما خیلی خطرناک نیست

تو اخبار که خوندم خیلی علائم بدی داشت😩

خدایا بسه دیگه

خوشبختی همانند یک پروانه است، اگر دنبالش کنید همیشه دور از دسترس شما خواهد بود اما زمانی که آرام بنشینید، ممکن است روی شما بنشیند!
تو اخبار که خوندم خیلی علائم بدی داشت😩 خدایا بسه دیگه

منم خوندم دارم میترسم از آینده من طاقت مرگ خودم دارم تا مریضی بچه هام

اینجیمه اورگیم بختمیز قارادا اولسا کفنیمیز آغ اولاجاخ🌹🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز