2777
2789
عنوان

فقط خانمهای منتظر نی نی بیان لطفا

| مشاهده متن کامل بحث + 1274 بازدید | 179 پست
منم منتظر نی نی هستم خدا پارسال بهم داد ولی ازم گرفت خیلی داغونم برام دعا کنید امسال مادرشمیه بچه سا ...

خدا بزرگه.منم ۵ساله منتظرم.

میشه برای شفا طفل معصومی که مادرش جز خدا،امیدی نداره؛یه حمد شفا بخونین و این کوچولو رو دعا کنین.شاید با نفس های گرمتون خدا به این کوچولو رحم کرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم منم هستم....فقط درست متوجه نشدم باید چکارکنم🙈

خخخخخ

شب ۱۹ و۲۱و۲۳...یک مرتبه سوره مریم 

ذکر یاعلی وسوره قدر درحدتوان

حاجتروا

التماس دعا

میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی  «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد  
خخخخخ شب ۱۹ و۲۱و۲۳...یک مرتبه سوره مریم  ذکر یاعلی وسوره قدر درحدتوان حاجتروا التماس دعا

مرسی گلم...۱۱۰ بار سوره قدر و ذکر یاعلی رو میگم به نیت اسم مبارک امام علی...انشالله ایشون ضمانت مون رو بکنن پیش خدا🙏🙏🙏

خاله ها برای سلامتی تو دلی ام یک صلوات میفرستین😍🙏
مرسی گلم...۱۱۰ بار سوره قدر و ذکر یاعلی رو میگم به نیت اسم مبارک امام علی...انشالله ایشون ضمانت مون ...

انشاااالا 

میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی  «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد  

سوره قدر ۱۴# بار و ذکر یا علی ۱۰۰# بار

التماس_دعا❤#  

همیشه توکلت به خدا باشه و امید وار باش؛    نا امیدی از جانب شیطان است.همیشه سعی کن خوبی های اطرافیانتو پیدا کنی و تو ذهنت مرور کنی؛ روزی دوتا خوبی پیدا کن👌امکان نداره پشیمون بشی از اینکار.به مشکلات بخند و بهشون ثابت کن تو اشرف مخلوقاتی و قوی تر از اینی هستی که بخواد زمینت بزنه؛ پاشو و مقاومت کن و نابودش کن😊.وقتی میم مشکلات رو برداریم‌ زندگی شیرین می شود         خـدا گر ز حــکـمـت ببندد دری ؛ ز  رحـمـت گشاید در دیگری. برای سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت ؛امام زمان (عج) صلوات بفرستید.

اخ ۱۰ ساله منتظرم اما 😞😞

با اسپرم صفر اخه😞😞😞

اگه تناسخ حقیقت داشته باشه و همه ما فقط یه روح در بدن ها و ظواهر مختلف باشیم ، دوست دارم بدونم چند نفر توی موزه ها به هنر خودشون خیره میشن ، موسیقی هایی که خودشون توی زندگی های مختلفشون ساختن گوش میدن و کتاب هایی رو میخونن که یادشون نیست خودشون نوشتن :))

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز