2777
2789
وااایی از دست تووووو اینجام یه تیکه دیگه از پیتزات بده خون تو برای یه نگین کثیف نکن😁


بیا یه تیکشم برا تو   

هر کی پشت سر من حرف میزنه راضیم ازش حق داره خدایی خیلی حال میده غیبت کردن    تیکر بارداری نیست
ببین یه چیزی بخر که واقعا دوستش داری اگه بخوای به خاطر یکی دوتومن ارزون تر اون چیزی که سلیقت نیست بخ ...

نامزدم دقیقا همینو میگه ،میگه بیشتر از ده تومن هم هزینه میکنم ولی چیزی باشه ک دوسش داشته باشی و باهاش راحت باشی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیا یه تیکشم برا تو    


ببینم سومین تیکه رو کجا میدی باز 

تا شب یه پیتزا کامل مهمونتم😆🤭😋😚

✔❣به صلواتت برای حل مشکلمون خیلی نیاز دارم🌺۹/۹/۹۹ان شاءالله حاجت رواشدم وکارمون درست میشه برمیگردیم🤗امام رضا امام غریب الغربا تو رو به خواهرت حضرت معصومه واسطه من روسیاه شو😢دلم پرمیکشه برای حرمت برای پنجره فولادت 😭خدایا به معجزه ات نیاز دارم خدایا درهای رحمتت رو باز کن بروم خدایا تو روبه جدم قسم یه نگاهی کن😞😢...
ببینم سومین تیکه رو کجا میدی باز  تا شب یه پیتزا کامل مهمونتم😆🤭😋😚


اووووه از صب کل سایتو پر کردم از پیتزا   

هر کی پشت سر من حرف میزنه راضیم ازش حق داره خدایی خیلی حال میده غیبت کردن    تیکر بارداری نیست
بسه بابا اها مگه شما برای داماد نمیخرین  داماد برای شما؟ مال من ۲/۹۰۰ شد مال همسرم ۳/۳۰۰

چ خوب، خوشبخت باشین عزیزم

نامزدم میگه یه رینگ ساده میخام طلا هم میگه نمیندازم😂😂همونم میگه خودم میخرم چ کاریه

اووووه از صب کل سایتو پر کردم از پیتزا    

وقتی نی نی یار گرفت زدت تو ماه رمضون دیگه نذری نمیدی 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

✔❣به صلواتت برای حل مشکلمون خیلی نیاز دارم🌺۹/۹/۹۹ان شاءالله حاجت رواشدم وکارمون درست میشه برمیگردیم🤗امام رضا امام غریب الغربا تو رو به خواهرت حضرت معصومه واسطه من روسیاه شو😢دلم پرمیکشه برای حرمت برای پنجره فولادت 😭خدایا به معجزه ات نیاز دارم خدایا درهای رحمتت رو باز کن بروم خدایا تو روبه جدم قسم یه نگاهی کن😞😢...
شوهرم رینگ دستش کنه ولی من جواهر میخام😂😂

مثل ما من واسه شوهرم رینگ گرفتم شوهرم برام انگشتر تک نگین دار که خیلی قشنگ بود. 😁 اون بعدناش گمش کرد منم بعدناش فروختم. 

چ خوب، خوشبخت باشین عزیزم نامزدم میگه یه رینگ ساده میخام طلا هم میگه نمیندازم😂😂همونم میگه خودم می ...

الهی 

شما هم خوشبخت باشین

هر روز را چنان زندگی کن ، گویا آخرین روز زندگی توست...❤️💫
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز