الان این حرف شما هم عزیزمـ تهمتـ ه ، چون شما یقین نداری ایشون از جایی خط میگیره یا نه پس حرف شما بدو ...
اولین توهین رو سیروان کرده بعد ژوله باحترام جوابشو داده پیج ژوله رو بستن بهاره در واکنش به بستن پیج ژوله اوده توییت زده خب الان مشخصه از جایی خط میگیره یا خداقل طرفداراش کیان
دنیا پر از تباهیست! نه بخاطر وجود ادم های بد،بلکه بخاطر سکوت آدم های خوب.... وقتی برنامه های شعبده بازی را نگاه میکنم متوجه نکته خوبی میشوم: مردم برای کسی دست میزنند که گیجشان میکند نه آگاهشان!.....ناپلئون بناپارت🌈
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
انگـشتت را هر جـایـ نقشـه خواستی بگذار ، فـرقی نمی کند ؛ تـن ـهایی مـن عمـیق ترین جای جهــ🌎ــان است و انگشتـان تـوهیچ ـوقت به عمـق فاجعـه پی نخواهد بـرد √