2777
2789

قشنگ..موقع نصب قبل شروع کار نبودید مگ..این کابینت سازا رو نباید ب حال خودشون بذاری کلا باید بالا سرشون باشی...

پسر تابستان.پسر مو مشکی.چشم سیاه🧿🔥 ،دختر بهار .دختر مو بور فرفری چشم رنگی🧿🍎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون خاكستريا رو سياه متوجه شدم 😂بعد گفت لابد شياه روشن كه نداريمرپس سفيد رو ميگه🤕

😍😍😍😍😅😅😅😅

 مادرم یاعلی گفتو،مرا زاد😊نماد حلال زادگی عشق علی و اولادش🤫🤫                         👈👈🙆🙋عضوکمپین مبارزه با کلمات تهوع آورِ😷:شوشو(شوهر)😧آخایی  سِز(سزارین)   آقایی😈عجقم(عشقم)🙊رل🤑🤑😷عجیجم(عزیزم)😒پشمل(پسر)😶آز(آزمایش)😐پری😕کراش😩😷😷تودلی  کنجد😱دوزپسر😟خودم پز  به ما چه،به توچه من توام یا تو منی😶اسی(استارتر)😕😧😧اِستا(استامینوفن)😷😧😬😦بِِز(بذار)👉👉😦😦فاصله اجتماعی😕😐میحرفونم😱😱😱پروتکل های بهداشتی😡😬کیوت😧پارتنر🐒پسمل😤دخمل😐😕کادر درمان بیمارستانِ .... ازتون متنفرم،بچه م هیچ گناهی نداشت با سهل انگاری کشتینش😓😓😓

 مبارکه چقدشد؟

السلام علیک یاعلی ابن موسی الرضا💔💔اومدم تاببینم لحظه ی عاشق شدنو به دلم افتاده بودصدازدین آقامنو،دل تنهاموآوردم بایه دنیادلخوشی کمترازآهوکه نیستم میشه ضامنم بشی،اومدم همسایه های پاپرت رو دون بدم دلمو رو دست بگیرم تابهت نشون بدم،روبه روی گنبدت سجده کنم سلام بدم خسته نیستم اگه من از راه دوری اومدم💔💔روبه روت بی اختیاردوباره زانوبزنم میون گریه بگم غریب ودربه درمنم، توروشاهدبگیرم که باخداحرف بزنی میدونم که دست رد بازبه سینم نمیزنی، میدونم شفاعت بی منتت زبون زده به همین امید دلم به مشهدتواومده،توکه اسمت باغم نقاره ها روی لب هاست همه ی صحن طلات ردپای فرشته هاست،دست خالی هیچکس ازدرخونت نمیره یارضا رضامیگم تاقلبم آروم بگیره💔💔 (یاضامن آهوحاجت منم بده ضامن منم بشو)😢😢😢

خیلی قشنگه عزیزم،مبارک باشه

اینم واسه ماست که هنوز برچسب روشه،البته اینجا هنوز شیشه ی رو اوپنو نزده بودن اون باکس بزرگه هم نور مخفی زدن الان 


درخواست دوستی از طرف اقایون ببینم گزارش میزنم درجا😊😊
نه نبودیم کلید دادیم‌ خودش رفت

خب پول کمی ندادین بابتش ۱۸میلیون مگه کمه اعتراض کنید بگید مااین رنگی میخواستیم هم بیای پول بدی هم ته به دلت نباشه

عزیزم زنگ برن بگو این رنگی نبود پای حرفتونم وایستید عوض کنید چون اون رنگی که انتخاب کردی دلباز تره به مروراون تیره هه ادمو افسرده میکنه روشن تره هم شیک تره هم خونه رو بزرگ تر جلوه میده

✔❣به صلواتت برای حل مشکلمون خیلی نیاز دارم🌺۹/۹/۹۹ان شاءالله حاجت رواشدم وکارمون درست میشه برمیگردیم🤗امام رضا امام غریب الغربا تو رو به خواهرت حضرت معصومه واسطه من روسیاه شو😢دلم پرمیکشه برای حرمت برای پنجره فولادت 😭خدایا به معجزه ات نیاز دارم خدایا درهای رحمتت رو باز کن بروم خدایا تو روبه جدم قسم یه نگاهی کن😞😢...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز