هفته ۲۱ بودم گلاب ب روت ساعت ۶ و نبم صبح رفتم دسشویی بعد اومدم خابیدم ساعت ۸ و نیم چشم باز کردم دیدم شلوارم تا زانو و پشت لباسم و تختم خییسه خیس.لباس زیرمم ک کلا خیس بود
با گریه و زاری زنگ زدم شوهرم اومد رفتیم بیمارستان بخش زایمان معاینه کردن گفتن مشکوکی ب پارگی کیسه اب چون ترشحات رقیقه.دیگه تست گرفتن منفی بود ی تست دیگه ب اسم امینوشور گرفتن اونم منفی بود گفتن سونو بده برا اب دور بچه
سونو دادم اونم طبیعی
دیگه رفتم پیش دکتر خودم گف ابن حجمی ک میگی ادرار نبوده و چون ملوم نیس چیه باید استراحت مطلق باشی
اقا من تا اخر هفته ۳۶ همش ب استراحتی گذشت برا همین ابی ک نمیدونم چی بودو دفع شد نگران بودم ک هرماه میرفتم سونو
اخرس از هفته ۳۷ میرفتم پیاده روی
نهایتا ک ۴۰ هفته و ۵ روز بستری شدمو امپول فشار زدن تا زایمان کردم