2777
2789
عنوان

آنومالی

| مشاهده متن کامل بحث + 100 بازدید | 18 پست
من خودم ماهی ی بار میرفتم

واقعا چرا اینجوریه کاشکی به خوبی وخوشی زود بگذره

خدایا مرسی که ناامیدم نکردی 😍😍این امضاهم توهماتم قبل فهمیدن جنسیته 😂😂😂۱۲بهمن بی بی چک وآزمایشم مثبت شد خدایا مرسی برای هدیه قشنگت 😍😍۴ اسفند صدای قلب نی نی رو شنیدم کنجدم انشاالله تن سالمتم بغل کنم😍😍 کنجدم زود بزرگ شو بیا پیشمون که اگه داداشی الان بدونه تو توی دلمی شب که بخوابم دلم رو پاره میکنه که تورو بیاره بیرون باهات بازی کنه 😂😂😂بالاخره به داداش پارسا هم گفتم قراره یه نی نی بهمون اضافه بشه قیافش این شکلی شده بود🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️😍😍😍خاله ها میشه برای اینکه نی نی صحیح وسالم بیاد بغلم یه صلوات بفرستین 😘😘عشقم اگه دختر باشی اسمتو میزارم مهرسا 😍😍۵فروردین رفتم ان تی دکتر گفت احتمالا دختری 😍😍😍دخترم نمیدونی چه حس قشنگیه تصوراینکه من مادر یه دخترم خیلی خوبه که تودختر منی نمیدونی چه تصوارت قشنگی برای تو وداداشی دارم انشاالله روز حنابندان داداش خودت با حناش میرقصی 😍😍شب عروسی توام داداشت میاد به شوهرت میگه نبینم آبجیم رو اذیت کنی ها اون نفس دادششه 😍😍خدایا خانوادم رو به تومیسپارم خودت نگهدارشون باش🙏خدایا اینقدر بهم عمر بده این روزا رو ببینم 🙏🙏 زندگیم مامان هرروز آهنگ دختر من یارباباش رو میزاره وباهاش حسابی قر میده انشاالله سال دیگه تودست میزنی من قر میدم 😂😂😂میگما دخترم یه وقت ناراحت نشی که تیکرت آبیه آخه صورتیه خیلی بی حس وحاله من میخوام همیشه تونقشت توزندگی پررنگ باشه بخاطر همون دیدم آبیه بهتره 😂😂بابایی بهم میگه دلت رو خوش نکن که دختر باشه فعلا قطعی نیست آخه چی میگه این بابا😂😂منوداداش پارسا باهم شرط بستیم اون گفته پسری من گفتم دختری گفته اگه پسر باشی باید ۱۰تاپول سفید بهش بدم منظورش تراوله ببینم سربلندم میکنی مامان 😂😂الاهی مامان فدای ضربان قلبت بشم توروخدا دیگه منو نترسون🙏عزیزمامان امروز ۲۳فروردین رفتم سونوگفت پسری که 🤔🤔نی نی نازم پسره به امید خدا یه داداش برای پسرم میارم😍🙏امروز۵خرداد نی نی منم بالاخره تکون خورد😍😍😍داداش پارسا میگفت واای مامان چه جونی داره😂😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هفته ۲۱ بودم گلاب ب روت ساعت ۶ و نبم صبح رفتم دسشویی بعد اومدم خابیدم ساعت ۸ و نیم چشم باز کردم دیدم شلوارم تا زانو و پشت لباسم و تختم خییسه خیس.لباس زیرمم ک کلا خیس بود

با گریه و زاری زنگ زدم شوهرم اومد رفتیم بیمارستان بخش زایمان معاینه کردن گفتن مشکوکی ب پارگی کیسه اب چون ترشحات رقیقه.دیگه تست گرفتن منفی بود ی تست دیگه ب اسم امینوشور گرفتن اونم منفی بود گفتن سونو بده برا اب دور بچه

سونو دادم اونم طبیعی

دیگه رفتم پیش دکتر خودم گف ابن حجمی ک میگی ادرار نبوده و چون ملوم نیس چیه باید استراحت مطلق باشی

اقا من تا اخر هفته ۳۶ همش ب استراحتی گذشت برا همین ابی ک نمیدونم چی بودو دفع شد نگران بودم ک هرماه میرفتم سونو

اخرس از هفته ۳۷ میرفتم پیاده روی

نهایتا ک ۴۰ هفته و ۵ روز بستری شدم‌و امپول فشار زدن تا زایمان کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792