2777
2789
عزیزم کلا کی آزاد میشه؟ 

گفتن عید غدیر 30 درصد.بقیشم تو یه مناسبت دیگه ازاد میشه. ک مناسبتش الان یادم نیست یادم بیاد بهتون میگم.تو کانالا خبرش هست

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
گفتن عید غدیر 30 درصد.بقیشم تو یه مناسبت دیگه ازاد میشه. ک مناسبتش الان یادم نیست یادم بیاد بهتون می ...

ممنونم عزیزم 

نازدونه جون فکر خوبیه از اینجا بفروشم اون پولو بیارم تو بورس؟ 

دزدی که به گاوصندوق میزنه بی شک از افراد خونه هست.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سپاس🙋‍♀️

سلام عزیزم.

این گروه لوازم ارایشی از مارکای خیلی خوب میفروشن چون مغازه ندارن اجاره اینام نمیدن قیمتاشون خیلی مناسبه .همشونم هولوگرام و بارکد اصل بودن دارن.قیمتاش فوق العاده مناسبه.امیدوارم خرید کنید و راضی باشید و این راهنمایی هم براتون مفید باشه.التماس دعا💝💝💝

Eiffelseven@

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
ممنونم عزیزم  نازدونه جون فکر خوبیه از اینجا بفروشم اون پولو بیارم تو بورس؟

خواهش میکنم گلم.

نه بنظرم اینکارو نکن چون فروشش واقعا ضرره.این سهام 36 شرکت خیلی خوبه و بعدها شاید برای خریدنش اصلا صف راه نده بخری .بعدم این سهام روز ب روز قیمتش بالاتر میره و شماهم با همین سهام تو بورس سهامدار محسوب میشی.ب نظرم سرمایه دیگه ای برای ورود ب بورس انتخاب کن و اگه پولشو لازم نداری اصلا نفروش .همه اینا ک میفروشن بعدها پشیمون میشن صد درصد.

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
مرسی عزیزم.محبت کردی

سلام عزیزم.

این گروه لوازم ارایشی از مارکای خیلی خوب میفروشن چون مغازه ندارن اجاره اینام نمیدن قیمتاشون خیلی مناسبه .همشونم هولوگرام و بارکد اصل بودن دارن.قیمتاش فوق العاده مناسبه.امیدوارم خرید کنید و راضی باشید و این راهنمایی هم براتون مفید باشه.التماس دعا💝💝💝

Eiffelseven@

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
خواهش میکنم گلم. نه بنظرم اینکارو نکن چون فروشش واقعا ضرره.این سهام 36 شرکت خیلی خوبه و بعدها شاید ...

اره منم نمیفروشم 

نازدونه جون واقعا بورس ایران ارزش داره روش وقت بذاری و حساب کنی؟ 

دزدی که به گاوصندوق میزنه بی شک از افراد خونه هست.
اره منم نمیفروشم  نازدونه جون واقعا بورس ایران ارزش داره روش وقت بذاری و حساب کنی؟

افرین.

بله عزیزم اگه سرمایه کافی برای خرید و فروش داشته باشی و اطلاعات و اگاهیت راجبه اینکه کدوم سهام و کی بخری کی همون سهامو بفروشی ک ضرر نکنی عالیه اما اگه الله بختکی بخوای بدون اطلاعات بری جلو قطعا فقط ضرر میکنی و همون مقدار سرمایتم از دست میدی خدانکرده.پس همه چیز تو بورس بستگی ب سرمایه و اطلاعاتت از سهم ها داره.

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
مرسی عزیزدلم که با صبوری جواب میدی

سلام عزیزم.

این گروه لوازم ارایشی از مارکای خیلی خوب میفروشن چون مغازه ندارن اجاره اینام نمیدن قیمتاشون خیلی مناسبه .همشونم هولوگرام و بارکد اصل بودن دارن.قیمتاش فوق العاده مناسبه.امیدوارم خرید کنید و راضی باشید و این راهنمایی هم براتون مفید باشه.التماس دعا💝💝💝

Eiffelseven@

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
ممنون خانمی خدا اجرتون بده که با حوصله جواب میدین و راهنمایی میکنین انشاالله خدا هم بهترینها رو برات ...

سلام عزیزم.

این گروه لوازم ارایشی از مارکای خیلی خوب میفروشن چون مغازه ندارن اجاره اینام نمیدن قیمتاشون خیلی مناسبه .همشونم هولوگرام و بارکد اصل بودن دارن.قیمتاش فوق العاده مناسبه.امیدوارم خرید کنید و راضی باشید و این راهنمایی هم براتون مفید باشه.التماس دعا💝💝💝

Eiffelseven@

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
سلام عزیزم  من فقط ب عشق خودت عصو سایت شد 😂😂 میگم امروز انگار تی وی  اعلام کرده ازاد نک ...

سلام عزیزم.

این گروه لوازم ارایشی از مارکای خیلی خوب میفروشن چون مغازه ندارن اجاره اینام نمیدن قیمتاشون خیلی مناسبه .همشونم هولوگرام و بارکد اصل بودن دارن.قیمتاش فوق العاده مناسبه.امیدوارم خرید کنید و راضی باشید و این راهنمایی هم براتون مفید باشه.التماس دعا💝💝💝

Eiffelseven@

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
سلام عزیزم لطف کردی 😘😙😗

فدات عزیزم ببخشید تبلیغشو براتون فرستادم تونستین حتما سر بزنین از جنسای لوازمش مطمئنم معرفی کردم ممنون ک لطف کردین خوندین💝💝💝💝💝💝💝

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
خداببخشه گلم کانال تلگرامه؟؟؟

گروه تلگرامه فقط خانوما اد میشن.خیلی خیلی قیمتاش مناسبه پرایمر و کرم پودر و پنکک و رژ و لاک و دستمال مرطوب و .....داره قیمتاش نصف قیمت مغازس.ارسالم دارن.چندتاشو تا تاپیک قبلیم عکسشو گذاشتم.

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز