joonamdorsa مدیر عضویت: 1397/06/29 تعداد پست: 81 عنوان گوشت کله گاو | مشاهده متن کامل بحث + 22151 بازدید | 24 پست سلام خانمها خوبید کسی تا حالا گوشت کله گاو خریده؟اگه اره باهاش چیکار کردین چرخ کردین خورشتی کردین؟اصلا گوشتش خوشمزه هست چطوریه؟ 1399/02/06 | 19:06 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nazij عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6651 عه خب پس من ندیدم خبر نداشتم ☺ شما خوردی ؟خوبه مزش؟ اره خوبه.دوروریام استفاده میکنن.ماخودمون نه ماآرزوهامون حبس ابدخورده....💔
nazij عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6651 گاو مغز نداره همش گوشت لخته😆😆😆😆 واقعامغزنداره؟ ماآرزوهامون حبس ابدخورده....💔
joonamdorsa مدیر استارتر عضویت: 1397/06/29 تعداد پست: 81 راستش شوهر منم قصاب بهش گفته ببر خوبه برای چرخ کردن اونم خریده گوشتشم لخمه من خودم گفتم کله گاو چقدر گوشت داره حالا شک دارم به خوبی و بدیش
joonamdorsa مدیر استارتر عضویت: 1397/06/29 تعداد پست: 81 حالا اگه کسی تجربه داره خالی چرخ کنم خوب میشه یا باید چیزی قاطیش کنم؟
آدنیوم عضویت: 1397/12/22 تعداد پست: 3030 اصلا نگیرانقدر لزج هست که نگو من یه بار به پیشنهاد یه بنده خدا واسه همبرگر گرفتم اصلا نتونستم استفاده کنم همه اش رو دادم به سگواسه هیچ غذایی نمیشه استفاده کرد مگر همبرگر و پیتزا که اونم خیلی لزج بود من حالم داشت بهم میخورد تقریبا هرروز از دخترم عکسای زیبا میگیرم با وسایل ساده دوست داشتین به پیجش سر بزنین. ala_21_5_99@
محمود۰۴۳۱ عضویت: 1399/07/29 تعداد پست: 12 سلام من استفاده میکنم برا چرخ کرده خوبه ولی برا پختن سفته خیلی باید پخته بشه ولی خوشمزه هست ولی اگه سنگدان قاطی کردید خیلی سفت میشه