2789
عنوان

شما وقتی یه جا شام یا نهار مهمون بودین...

| مشاهده متن کامل بحث + 801 بازدید | 66 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم کمک میکنم ومیشورم،کوچیک کردن نیست عزیزم احترام گذاشتنه به طرف مقابلت،من به شخصه فکر میکنم اگه تو مهمونیا مخصوصا مهمونی خودمونی کمک نکنی از بی شعوریه،به کسی برنخوره لطفا

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌹

من خونه ی فامیلای شوهرم تابحال اینکارو نکردم 

فامیلای خودمونم فقط واسه مامانبزرگم بقیه اینقدر بچه و عروس دارن که اجازه نمیدن ما کار کنیم

ولی درکل کمک کردن کوچیک شدن نیست هرکس اخلاق خاص خودشو داره

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏

من دوست دارم کمک کنم ب میزبان

کلا همراهشم

بچه کوچیکش اذیت کنه سرگرمش میکنم تا ب کاراش برسه، غذا بخاد بیاره کمکش میکنم سفره بچینه، ظرفم میشورم اگه دست تنها باشه. . مراقبم هستم بچم خرابکاری نکنه و خونه بهم ریخت خودم جم و جور میکنم بعد میرم. . . . ی همچین فرشته ای هستم من😁😁😁

باران که شدی؛مپرس این خانه کیست...🌱

منم هرجا ميرم نميتونم بيكار بشينم حتي خونه خاله شوهرم كه هميشه ميريم عروساش ميشينن حتي سفره رو جمع هم نميكنن من هم جمع ميكنم هم ميشورم و خاله شوهرم هميشه هرجا ميشينه ميگه كاش يه عروس مث عروس خواهرم نصيبم ميشد

من اصلا خوشم یه خرده تنبلم 

خونه خودم نمیزارم کسی ظرف بشوره تا بقیه هم توقع نداشته باشن🙄🙄🙄🙄

کاربر سابقم ☺☺نی نی یار دیگه شماره تلفن ندارم نترکون لطفاپیش بسوی خوش اندام شدن 😍👌وزن شروع ۷۷وزن  ۹۹/۴/۱۲ ۷۴.۴ وزن ۹۹/۵/۷ ۷۱.۴وزن هدف ۶۰😍😍میتونم حتمااااا میتونم 

معمولا جایی نمیرم مهمونی

مگه این که خیلی مهم باشه و مجبور باشم اونم تو میز چیدن و جمع کردن و اینا اگه همه کمک کنن منم کمک میکنم ولی کار راحت ها رو برمیدارم

ظرف نمیتونم بشورم چون از سینک های خونه بقیه حالت تهوع میگیرم دست خودم نیست 

فقط  نزدیک سینک ظرفشویی خونه خودم میتونم برم

من فقط خونه مادر همسرم اونم اگه کسی نبود  و خودمون و مامان و بابای همسرم بودن ظرف میشورم و گاها میدیدم خونه جاروبرقی میخاد میکشیدم ولی در غیر اینصورت فقط کمک در جمع کردن سفره

البته خونه مامانم هم مامانم نمیزاره دست به سیاه و سفید بزنم هم من هم زنداداشام 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز