2789
عنوان

خداييش من يا جاريم؟؟؟😅🎈

| مشاهده متن کامل بحث + 3040 بازدید | 211 پست
من 165 هستم وزنم 56 هست با این شرایط سایزم چهل هست شما چطوری مانکن میشید مانکن سایزش 36 تا 38 هست&nb ...

من با وزن 67 68 .سایزم 38 میشه بخدا.الان 73 کیلوام سایزم 40 42 هست .میخوای عکس از دوران لاغریم بدم 😂

 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عکس کدوم صفحست

انسانها به میزان حقارتشان توهین می‌کنند،به میزان فرهنگشان عشق می‌ورزند،وبه میزان هویتشان به دیگران احترام می‌گذارند!به میزان کمبوهایشان آزارت می‌دهند،هرچه حقیرتر باشند، بیشتر توهین می‌کنند تا حقارتشان را جبران کنند،هرچه هویتشان عمیق‌تر باشد، محترمانه‌تر رفتار می‌کنند...به اندازه‌ی درکشان می‌فهمند و به اندازه‌ی شعورشان،به شما پاسخ میدهند
اينم عكس😬☹️☹️ بخدا بي نمك نيسم خيليم ارايش ميكنم

من ندیدم

تیکر دوست دارم😊دوبار باردارشدم ولی سقط شدن چون مشکل ناهنجاری مغزی داشتن و ژنتیکی بود دکترا بهم گفتن نباید به روش طبیعی باردار بشم چون دوباره جنینام مشکل دار میشن و باید سقط کنم ولی من امیدم به خدا هست میدونم که منم یه روزی مادر بچه های سالم میشم...خداجونم کی میشه    رَبِ لا تَزَرنی فَرداً وَ اَنتَ خَیرُالوارِثین خدایا ممنونم ازت که میخوای این هدیه را بهم بدی😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز