2777
2789
عنوان

کیکت پف نمیکنه !چرا؟

| مشاهده متن کامل بحث + 343 بازدید | 43 پست
چقدر متواضع😝😝😝

التواضع من الایمان

❌میخوای نصیحت کنی،به راه راست هدایت کنی،مسواک عقایدت رو تو حلقم فرو  کنی ،فضولی کنی ریپلای نکن❌احمد ذوقی بی گناه قبلی در بحث های سیاسی ترکید🤣غصه کم کم جون میگیره، دل یهو میپوسه🕶
به نظرت به جای شیر اب بزنم بدمیشه؟

اخه آب؟؟؟؟

من خمیرپیتزامو هم باشیردرست میکنم.

عزیزم خودتون میخاین بخورین هاا

حالِ دِلم خوبه چون خُدا باهامه  وگرنه                                 میدونم دَرد از هر طرف دَردِ☘🥀                                             عضو گروه آبی💙وزن اولیه۷۶💙وزن هدف۷۰                             به امیدموفقیت🖐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به تو چه ک پف نمیکنه😐😂😂😂😂😂✌ شوخی# ❤

شما باید تنظیم باد ببری🤣

❌میخوای نصیحت کنی،به راه راست هدایت کنی،مسواک عقایدت رو تو حلقم فرو  کنی ،فضولی کنی ریپلای نکن❌احمد ذوقی بی گناه قبلی در بحث های سیاسی ترکید🤣غصه کم کم جون میگیره، دل یهو میپوسه🕶
شما باید تنظیم باد ببری🤣

😂😂😂😂😂

رادینم..پسرمامان هیچوقت فکر نمیکردم یه پسر شیرین مثل تو داشته باشم از وقتی اومدی دنیای مامان قشنگ شد عشق کوچولوی من مرد کوچیک مامان...😍نازگلم قلبمی معجزه کوچولوی من دختر قشنگه مامانربان گوشه ی عکست...حق من این نبود عکستو بااون ربان مشکی ببینم داداشی😔😭🖤 پادشاه زندگی من جایی همین نزدیکی ها مشغول تلاش است...کم می خوابد. استراحتش کم است.دستان مردانه اش را که حکمتش را نمیدانم چرا آرامش بی پایان دارد.پادشاه من خسته میشود اما خستگی در میکند از من...آغوشش از جنس خواب است بی هوا هم که بغلش کنی چشمانت بسته میشود از آرامش بی حساب...چه افتخاریست خانمی کردن برای چنین گوهری...چه برکتیست که خستگی اش با من در میشود...به خودم میبالم که از وجود من لذت میبرد... دستانم خالیست. چیزی برای عرضه ندارم. اما تا آخرین شماره های نفس هایم قدر دان توام..قدردانم که پادشاه من بهترین مرد زمین است...لمس قشنگیست واژه خوشبختی و من خوشبخت ترینم با تو❤همین که از عمق وجود میدانم دوستم داری برایم کافیست...
اخه آب؟؟؟؟ من خمیرپیتزامو هم باشیردرست میکنم. عزیزم خودتون میخاین بخورین هاا

چیزی نمیشه 

گفت آب ،نگفت متانول ۹۰٪ک😅

❌میخوای نصیحت کنی،به راه راست هدایت کنی،مسواک عقایدت رو تو حلقم فرو  کنی ،فضولی کنی ریپلای نکن❌احمد ذوقی بی گناه قبلی در بحث های سیاسی ترکید🤣غصه کم کم جون میگیره، دل یهو میپوسه🕶
من دوست دارم کیک شکلاتی پف کرده اسفنجی که روش پر از شکلاته و لاش پر از مغز و خامه اس بخورم😍😍😍

به به 

❌میخوای نصیحت کنی،به راه راست هدایت کنی،مسواک عقایدت رو تو حلقم فرو  کنی ،فضولی کنی ریپلای نکن❌احمد ذوقی بی گناه قبلی در بحث های سیاسی ترکید🤣غصه کم کم جون میگیره، دل یهو میپوسه🕶
التواضع من الایمان

قطره قطره جمع گردد آدم به آدم میرسد😐

بامزه# _باشیم 

🩵 پسرم بی صبرانه منتظرم روی ماهتو ببینم خیلی ذوق دارم واسه اومدنت 🩵 👶 یه اردیبهشتی خوش قلب تو دلمه 👶 ۱۴۰۵/۰۲/۱۱ 🩵🩵🩵🩵خوش اومدی پسرررررم 😍😍😍

من دوست دارم کیک شکلاتی پف کرده اسفنجی که روش پر از شکلاته و لاش پر از مغز و خامه اس بخورم😍😍😍

بیا حالا عکسشو ببین تا بعد بخوری

خودم درستیدمممم😌✌

رادینم..پسرمامان هیچوقت فکر نمیکردم یه پسر شیرین مثل تو داشته باشم از وقتی اومدی دنیای مامان قشنگ شد عشق کوچولوی من مرد کوچیک مامان...😍نازگلم قلبمی معجزه کوچولوی من دختر قشنگه مامانربان گوشه ی عکست...حق من این نبود عکستو بااون ربان مشکی ببینم داداشی😔😭🖤 پادشاه زندگی من جایی همین نزدیکی ها مشغول تلاش است...کم می خوابد. استراحتش کم است.دستان مردانه اش را که حکمتش را نمیدانم چرا آرامش بی پایان دارد.پادشاه من خسته میشود اما خستگی در میکند از من...آغوشش از جنس خواب است بی هوا هم که بغلش کنی چشمانت بسته میشود از آرامش بی حساب...چه افتخاریست خانمی کردن برای چنین گوهری...چه برکتیست که خستگی اش با من در میشود...به خودم میبالم که از وجود من لذت میبرد... دستانم خالیست. چیزی برای عرضه ندارم. اما تا آخرین شماره های نفس هایم قدر دان توام..قدردانم که پادشاه من بهترین مرد زمین است...لمس قشنگیست واژه خوشبختی و من خوشبخت ترینم با تو❤همین که از عمق وجود میدانم دوستم داری برایم کافیست...
بیا حالا عکسشو ببین تا بعد بخوری خودم درستیدمممم😌✌


اینجا همه کدبانو هستن نیاز به راهنمایی ندارن 

بسیار عالی

❌میخوای نصیحت کنی،به راه راست هدایت کنی،مسواک عقایدت رو تو حلقم فرو  کنی ،فضولی کنی ریپلای نکن❌احمد ذوقی بی گناه قبلی در بحث های سیاسی ترکید🤣غصه کم کم جون میگیره، دل یهو میپوسه🕶
نه اخه شنیدم اب بریزی بهتر پف میکنه 

آره میشه عزیزم

رادینم..پسرمامان هیچوقت فکر نمیکردم یه پسر شیرین مثل تو داشته باشم از وقتی اومدی دنیای مامان قشنگ شد عشق کوچولوی من مرد کوچیک مامان...😍نازگلم قلبمی معجزه کوچولوی من دختر قشنگه مامانربان گوشه ی عکست...حق من این نبود عکستو بااون ربان مشکی ببینم داداشی😔😭🖤 پادشاه زندگی من جایی همین نزدیکی ها مشغول تلاش است...کم می خوابد. استراحتش کم است.دستان مردانه اش را که حکمتش را نمیدانم چرا آرامش بی پایان دارد.پادشاه من خسته میشود اما خستگی در میکند از من...آغوشش از جنس خواب است بی هوا هم که بغلش کنی چشمانت بسته میشود از آرامش بی حساب...چه افتخاریست خانمی کردن برای چنین گوهری...چه برکتیست که خستگی اش با من در میشود...به خودم میبالم که از وجود من لذت میبرد... دستانم خالیست. چیزی برای عرضه ندارم. اما تا آخرین شماره های نفس هایم قدر دان توام..قدردانم که پادشاه من بهترین مرد زمین است...لمس قشنگیست واژه خوشبختی و من خوشبخت ترینم با تو❤همین که از عمق وجود میدانم دوستم داری برایم کافیست...
اینجا همه کدبانو هستن نیاز به راهنمایی ندارن  بسیار عالی

اختیار داری عزیزم❤

رادینم..پسرمامان هیچوقت فکر نمیکردم یه پسر شیرین مثل تو داشته باشم از وقتی اومدی دنیای مامان قشنگ شد عشق کوچولوی من مرد کوچیک مامان...😍نازگلم قلبمی معجزه کوچولوی من دختر قشنگه مامانربان گوشه ی عکست...حق من این نبود عکستو بااون ربان مشکی ببینم داداشی😔😭🖤 پادشاه زندگی من جایی همین نزدیکی ها مشغول تلاش است...کم می خوابد. استراحتش کم است.دستان مردانه اش را که حکمتش را نمیدانم چرا آرامش بی پایان دارد.پادشاه من خسته میشود اما خستگی در میکند از من...آغوشش از جنس خواب است بی هوا هم که بغلش کنی چشمانت بسته میشود از آرامش بی حساب...چه افتخاریست خانمی کردن برای چنین گوهری...چه برکتیست که خستگی اش با من در میشود...به خودم میبالم که از وجود من لذت میبرد... دستانم خالیست. چیزی برای عرضه ندارم. اما تا آخرین شماره های نفس هایم قدر دان توام..قدردانم که پادشاه من بهترین مرد زمین است...لمس قشنگیست واژه خوشبختی و من خوشبخت ترینم با تو❤همین که از عمق وجود میدانم دوستم داری برایم کافیست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز