2789
عنوان

ته تغاریا

194 بازدید | 39 پست

کیا ته تغارین ؟

اووول خودم

چه حسی داشتین اگه یه برادر یا خواهر کوجیک تر از خودتون قرار بود داشتین

🤣🤣من مامانم اگه بچه میاورد خودمو میکشتمااا🤣

حسوودم حسسوود

  در گاو بازی؛جایزهٔ نفر اول به کسی تعلق می گیرد که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده باشد!نه به کسی که با گاو درگیر می شود...در زندگی هم اگر گاوی به سمت شما می آید کنار بکشید💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست داشتم یه برادر کوچیک تر از خودم داشته باشم 😍

پیشاپیش بخاطر متن امضام عذر خواهم از کاربران محترم... جواب توهینتو نمیدم,کافیه توجه کنی سطح پایین فرهنگت مانع از هم صحبتی من باهات میشه و از طرفی اتلاف وقت هست که تمایلی بهش ندارم...در 99/9/9 دیگه هیچ تاپیک حس ششمی وجود نداره😑       تاپیک فال و حس ششم و از این خرافات گزارش میزنم... ...من کاملا انتقاد پذیر هستم اما<<  مزخرف >>پذیر نیستم!*** همه ی آدم ها وقتی آرام باشند,زشتی هایشان ته نشین میشود,     زلــــــــال دیده می شوند .       برای اینکه آدمی را بشناسید        ,    <<قــــــــبــــــــل از مــــــــصــــــرف خــــــــــــوب تـــــکـــــان دهــــیـــــد...>> 
لوساااااا

🤣🤣از یکی یدونه ها خل دیونه ها که بهتریم

  در گاو بازی؛جایزهٔ نفر اول به کسی تعلق می گیرد که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده باشد!نه به کسی که با گاو درگیر می شود...در زندگی هم اگر گاوی به سمت شما می آید کنار بکشید💖

بااین وضعی ک دارم اصلا دلم نمیخاس ی بچه کوچیکترم بیاد موی دماغم بشه

  when life leaves us blind...L♡VE keeps us kind... تو فقط دلت بخاد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش با من❤❤های✋ مای نِیم ایز : ها؟؟🤔 مای نِیم ایز : وات؟؟🤔 مای نِیم ایز : عااااادلهههههه😎😒های کیدز🤚☺دو یو لایک وایلنس؟؟😀😀😐آهای خوشگل عاشق °°° آهای عمر دقایق °°° آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍🎆...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more.. ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤
بااین وضعی ک دارم اصلا دلم نمیخاس ی بچه کوچیکترم بیاد موی دماغم بشه

🙄🤣🤣

  در گاو بازی؛جایزهٔ نفر اول به کسی تعلق می گیرد که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده باشد!نه به کسی که با گاو درگیر می شود...در زندگی هم اگر گاوی به سمت شما می آید کنار بکشید💖
من ۱۳ سال تنها بودم و خب عاشق این بود که خواهر برادر داشته باشم که الان دارم  هیچ وقت طعم ته ت ...

😑🤣🤣

  در گاو بازی؛جایزهٔ نفر اول به کسی تعلق می گیرد که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده باشد!نه به کسی که با گاو درگیر می شود...در زندگی هم اگر گاوی به سمت شما می آید کنار بکشید💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792