2789

 💞💞💞

یا_سکینه# ‍ (س) 

یا_ابوالفضل_العبّاس# (ع)

یا_چهارده_معصوم#  

#ای_تشنه_لبان_دشت_کربلا‍  ‍ 

ای بندگان عزی خدا

🌹بیاید خاص و ویژه واسه شفا بیمارا،ظهور و سلامتی امام زمان،حاجت روایی مسلمونا دعا کنیم و آرامش و خوشبختی 🌹🌹حتما گره از کار ما هم باز میشه ❤❤❤❤ 


سلام

التماس دعا خیلی خیلی زیاد😔😢🙏😭😭



🌷🌷🌷🌷🌷مخصوصا برای بیماران کرونا🌷🌷🌷🌷

التماس دعا اجرتون با خدا و عزیزانش و قرآن حکیم 

دوستان عزیزم بی‌نهایت به دعای دلای قشنگتون نیاز دارم ❤️ التماس دعا 

الهی به حرمت علمدار کربلا 

به حرمت اقا امام حسین به حرمت خانوم سکینه و خانوم زینب  به حرمت خانوم رقیه خدایا به حرمت بی بی دو عالم خانوم فاطمه زهرا خدایا به حرمت ۱۴ معصوم خدایا ما بنده گنه کار ما کوچیک ما ناچیز خدایا ما ناشکر ولی خدا جون تو رو به عزت و جلالت قسمت میدیم تو به ما نگاه نکن تو به کرم خودت به بزرگی خودت دستان ما رو خالی برنگردون حاجات به خیرمونو براورده کن 

خدا جون تو به بزرگز خودت نگاه کن تو به کرم خودت نگاه کن 

خدا جون تورو به حرمت رسولت قسمت میدیم 

دختران و پسران جوون که بیماری دارن خودت دست شفا رو سرشون بکش 

خدا جون دامن بی بچه هامونو به فرزندان صالح سبز کن 

خدا جون بخت دختران و پسرامون رو به خیر باز کن 

خدای بزرگم برکت به جیبه پدرانو همسرانمون بده و هیچ پدری رو شرمنده زن و بچش نکن 

ای پادشاه جهان عمر با عزت به پدران و مادرانمو ن عطا کن 

ای خالق دو عالم تو رو به عزت و جلالت قسم سایه بیماری کرونا رو از سر تمامه کره خاکی بردار

ای خدا مستاجرامون خونه دار کن 

ای خدا جون جوانهامون رو از شر اعتیاد رهایی بده 

خدایا خودت هوای پرستارا و دکترهای نازنینمون رو داشته باش 

ای خدا جون هیچ دختر و خانوم جوونی درد ریزش مو رو نکشه خودت زیباییهای زنانو دخترانمون رو حفظ کن 

خدا بزرگم به اسمه اعظمت قسمت میدیم کسی رو دست خالی از در خونت برنگردون که امید ه همه ی ما ناامیدها به توست به کرم تو به بزرگی تو 

خدا جون دلم داره میترکه خودت میدونی همیشه اول دیگران رو دعا میکنم بعد اولاد خودمو خدا جون تمامه امیدم فقط به توست که دست شفا تو رو سر ه‌.........بکشی 



میشه برا حاجت دلم یه صلوات بفرستید تمنا میکنم 💟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز