2777
2789
عنوان

اول داداشی بعد اقاشی

4609 بازدید | 240 پست

به این جمله اعتقاد دارید که مگیه اول داداشی بعد اقاشی، من نمیدونم چه اتفاقی تو مغز پسرا میفته که اول ادمو مثل خواهر میبینن بعد یهو ابراز علاقه میکنن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن گلم اول داداش بعدش‌‌‌‌‌‌.....‌‌یواش😒😒😒

دوست عزیزم هموطن تو خونه موندن علاوه بر اینکه برای سلامتی خودمونه وظیفه هم هست.کی گفته فقط نماز خوندن و روزه گرفتن جز وظایفه بخدا بیرون رفتنت حق الناسه من یکی که راضی نیستم ازت نمیگذرم.....

تجربه نکردم

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

اره عشق ما هم همینطوری شروع شد 😑

بس دعاها که خلاف است و هلاک... کز کرم می نشنود یزدان پاک... شکر ایزد کن دعا مردود شد.. ما زیان پنداشتیم ان سود شد.. مصلح است و مصلحت را داند او.. آن دعا را باز می گرداند او...

حالم بهم میخوره از این پسرایی که تا بهشون میخندی میخوان رل بزنی باهاش 

آدم نمیتونه ی دوست ساده داشته باشه 

چرا انقدر پسرای ایرانی بی جنبن 

*کتاب من یک زنم رو حتما بخونید * 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز