2789
عنوان

مادرشوهرم خیانت کرده🤤🤤🤤🤤🤤🤤

1736 بازدید | 89 پست

شوخیدم😅😅

بیاید بگین متولد چه فصلی هستین؟ ماه تولد رو هم بگین

خودم یه فروردینی ژذاب لعنتی ام😁😁😅😅

تعداد رای : 169
نظرسنجی
بهار
42
24%
تابستون
45
26%
پاییز
42
24%
زمستون
40
23%
نیمه تعطیل🇲🇰

تیر ماهی ام

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)

چون دروغ گفتی نیستم

سی سال از عمرم گذشت.مثل یک خواب کوتاه. سی سال بعدم اینطور بگذر منم و تو.. منم نگاه معنادار تو.. منمو یک دنیا سوال بی جواب تو... منمو یک دنیا خجالت یا الهی من دلم از خودم شکسته پروردگارا از خودم نا امیدم من ناتوانم من ضعیفم تو رحمانی تو رحیمی یاستارالعیوب

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تیرماهی ام 

آبجهای گلم لطفا یه صلوات باسه ظهور آقا امام زمان و عاقبت بخیری تو دنیا وآخرت و سلامتی عزیزام وخودم  وحاجت روایم بدین مرسی از مهربونیاتون انشاالله  هممون به حاجت هامون برسیم و خدا به همه نعمت سلامتی بده   آمین    

عنوانت😐😐😐 

یه مهرماهی خوشگل مهربونم😊😊

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

من یک عدد آبانی جیگررررر هستم😉😉😉

نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘

نه_به_ دروغ#  

من حلیم رو با دارچین میخورم شما دوست داری با نمک بخور یا با شکر بخور. 😂تصورم از بعضی از نی نی سایتی ها پشمک حاج عبدا... هست تو همه تاپیکا پشماشون میریزه ولی بازم پشم دارن برای تاپیک بعدی 🤣🤣🤣🤣. آهای تویی که پاچه میگیری چخه چخه. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز