دیشب وسایل همسرم مثل عابر بانک و عینک و کلیدش رو توی روشویی دستشوی با صابون شستم . بعدش روشویی رو با مقداری پودر لباسشویی و یه فرچه کوچیک شستم ولی چون با فرچه شستم خیلی کف نمیکرد الان همش فکر میکنم نکنه خوب الودگیش پاک نشده باشه . شما چطور روشویی دستشویی رو میشورین ؟
یه دور همش و اسپری الکل میکنم بعد با مایع ظرفشویی که یکم سرکه ریختم داخلش و اسکاچ میکشم بعدم خشک میکنم دستمال ها رو هم تو ماشین لباسشویی با پودرصابون میشورم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
یه دور همش و اسپری الکل میکنم بعد با مایع ظرفشویی که یکم سرکه ریختم داخلش و اسکاچ میکشم بعدم خشک میک ...
من قبلا وایتکس رقیق شده اسپری میکردم ولی ریه خودم و همسرم خیلی حساس شده تصمیم گرفتم دیگه استفاده نکن. این مدلی هم که میشورم همش شک دارن که خوب تمیز شده یا نه