2789
عنوان

ضدعفونی کردن

347 بازدید | 21 پست

دیشب وسایل همسرم مثل عابر بانک و عینک و کلیدش رو توی روشویی دستشوی با صابون شستم . بعدش روشویی رو با مقداری پودر لباسشویی و یه فرچه کوچیک شستم ولی چون با فرچه شستم خیلی کف نمیکرد الان همش فکر میکنم نکنه خوب الودگیش پاک نشده باشه . شما چطور روشویی دستشویی رو میشورین ؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه دور همش و اسپری الکل میکنم بعد با مایع ظرفشویی که یکم سرکه ریختم داخلش و اسکاچ میکشم بعدم خشک میک ...

من قبلا وایتکس رقیق شده اسپری میکردم ولی ریه خودم و همسرم خیلی حساس شده تصمیم گرفتم دیگه استفاده نکن. این مدلی هم که میشورم همش شک دارن که خوب تمیز شده یا نه

اسپری ضد عفونی واسه این چیزا هست، به نظرم روش ضدعفونی درست نبوده

میگن هر چیزی با اب و مقداری شوینده تمیز میشه . قبلا وایتکس اسپری میکردم که سوزش گلو گرفتم مدتیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز