2789

کسی این کاربر رو میشناسه؟

انقدر پیش کسوت دارید تو سایت؟

سال عضویت و تاپیکشو




خدای من بهشتی دارد نزدیک، زیبا و بزرگ...🍃❤ و به گمانم دوزخی دارد دور، کوچک و بعید... و به دنبال دلیلیست که ببخشد مارا گاهی به بهانه یک دعا...🤲🌈 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سالت ۸۷ و ۸۸ ام هس  

نه بسته ام به کس دل            نه کسته بس ده من بل              هرچی بیشتر به مردم نگاه میکنم و اونا رو میشناسم بیشتر درک میکنم که چرا خداوند به حضرت نوح گفت: اول حیوانات رو نجات بده!!  

داریم ، ندیدی تا حالا؟

 تنهایی رو ترجیح میدهم به تن هایی که روح شان با دیگری ست ... تنهایی تقدیر من نیست ، ترجیح من است ! لطفا اگر نظر مخالف منو داری و میخوای جنجال به پا کنی ریپلای نکن 🙏 هر گونه توهینی گزارش زده میشه .

اوخی قدیمیای سایت

نی_نی سایت# _متروکه

خدای من بهشتی دارد نزدیک، زیبا و بزرگ...🍃❤ و به گمانم دوزخی دارد دور، کوچک و بعید... و به دنبال دلیلیست که ببخشد مارا گاهی به بهانه یک دعا...🤲🌈 
عهههههههه عضویت این بالا همممم میزنه؟شتتت ندیده بودم

پس فک میکنی از کجا میفهمیم طرف تازه وارده وقتی سوالهای + ۱۸میپرسه😁

این اولین امضای من است.در تاریخ ۹/۹/۹۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد😍لطفا دعا کنید مادرم به آرزوش برسه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز