2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موهامو زدم بهم میاد ..عاشق این اهنگشم

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭
واااای منم 😍😍 موهامو زدم ۲ هم خوبه .. منو خواهرم انقدر باهاش دابسمش داریم وای 😍😍🙃

ارامشو گوش دادی فک کنم یکی دیگه خونده ولی از رفقای راستاده عالیه اشک آدم در میاد

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭

دنیای مردگان

عسلی

نکاح

جشن عقد

اسکرین شات

همه همه همه

یه مدت با صداش فقد آروم میشدم💔

قشنگ ترین روز زندگیم ۱۴شهریور ۱۴۰۰ شد؛روزی که دخترم،فرشته نازم،شاخه گل ارغوانم،نفسم،دنیا اومد  دخترم پا به دنیا گذاشت و شد همدم مامانش شد دنیای باباش  دوست دارم الینای قشنگم     
ارامشو گوش دادی فک کنم یکی دیگه خونده ولی از رفقای راستاده عالیه اشک آدم در میاد

ارشاد خونده

آهنگای ارشادم دوست داشتم

((تو برگرد بخدا دوست‌و رفیق تعطیل

مست‌کردن تعطیل

نمیخوای برگردی

گوش‌میکنم هر‌چی بگی نمیخوای برگردی

دیوونم‌کردی‌لعنتی نمیخوای برگردی💔💔💔⚘⚘⚘))

قشنگ ترین روز زندگیم ۱۴شهریور ۱۴۰۰ شد؛روزی که دخترم،فرشته نازم،شاخه گل ارغوانم،نفسم،دنیا اومد  دخترم پا به دنیا گذاشت و شد همدم مامانش شد دنیای باباش  دوست دارم الینای قشنگم     
ارشاد خونده آهنگای ارشادم دوست داشتم ((تو برگرد بخدا دوست‌و رفیق تعطیل مست‌کردن تعطیل نمیخوای بر ...

😔😔😔😔آره خودشه

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭

چند سال پیش خیلی دیس لاو گوش میدادم الان خیلی کم شده

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭
چند سال پیش خیلی دیس لاو گوش میدادم الان خیلی کم شده

من یه‌مدت معتادش بودم

مهراب💔ارشاد💔میلاد

فقط‌همینا

خیلی اشک میریختم خیلی بد بود

با کمک یه رفیقه انرژی مثبت‌و خوبم ترکشون کردم

الان چقد هوس کردم گوششون بدم

قشنگ ترین روز زندگیم ۱۴شهریور ۱۴۰۰ شد؛روزی که دخترم،فرشته نازم،شاخه گل ارغوانم،نفسم،دنیا اومد  دخترم پا به دنیا گذاشت و شد همدم مامانش شد دنیای باباش  دوست دارم الینای قشنگم     
من یه‌مدت معتادش بودم مهراب💔ارشاد💔میلاد فقط‌همینا خیلی اشک میریختم خیلی بد بود با کمک یه رفیقه ...

بارداری؟؟

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز