2777
2789
عنوان

موم عربی

| مشاهده متن کامل بحث + 263 بازدید | 20 پست


منم استفاده میکنم ازش،یکم سخته کار کردن باهاش،

یه بار ک گذاشته بودم ظرفشو تو مشمبا،چپ شده بود ی مقدار ریخته بود تو مشمبا منم حیفم اومد همونو با مشبا چسبوندم پام با همون انجام دادم خیلی بهتر بود ،مشبارو میکشیدم کلی مو بهش میچسبید. موم هم دیگه رو پام وا نمیرفت،اینجوری امتحان کن ببین.

برای خوب شدن مامانم صلوات میفرستید دوستای نی نی سایتی؟😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام‌مهربونم‌💚💙💛💚💙💛❤       من مثل موم معمولی نازک با دست میکشم رو پوست پد یا پا ...

من امروز اولین بارم بود کار با این موم خودم زیاد نتونستم چون آب میشد همسرم نصف پامو اپلاسیون کرد آخرش دست اونم آب شد خودشم چندین بار تلاش کرد آخرش تمیز کرد پامو منم جمع کردم حوصلم نکشید موقع کشیدن خیلی اذیت میشدم خودمم باردارم نفسم انگار می‌رفت دیگه ول کردیم 

من امروز اولین بارم بود کار با این موم خودم زیاد نتونستم چون آب میشد همسرم نصف پامو اپلاسیون کرد آخر ...

بسیار خسته نباشی    بارداری الان فقط ژیلت   👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز