بنده خدا مامانم هوامو داره،ولی شوهرش با اونم بحث میکنه بیچاره یه روزه خوش ندید...اختلاف سنیشونم زیاده
مامانم بیچاره بخاطر ما با این اقا ازدواج.کرد
چون بچه نداشت
باهمسرشم که جداشدع بودن..
گفت حداقل بچه نداره که با بچه های من بحثشون شه
ولی الان خواهری دارم که از این اقاس،بخدا از صدتا خواهر ناتنی بدترهههه خیلیییی بدترررررر مثلا مادرمون یکیه ولی خیلیییی بده باهام خیلییی اونم تحت تاثیره پدرش قرار گرفته