2789

سلام دوستان 

من همیشه کاربر خاموش بودم ولی خواستم ازتون راهنمایی بگیرم 

یه مشکل خیلی بزرگی برامون پیش اومده در حد ورشستگی . که باید ماهی حدود ۴ تومن دربیارم . با کار کردن تو فروشگاه و منشی گری نمیتونم انقدر دربیام 

هرگز هم نمیخوام قدم تو مسیر گناه بزارم .میخوام از راه حلال این پول رو دربیارم 

میخوام یه سری وسایل رو انتخاب کنم برای دستفروشی .ترجیحا مردونه باشه .چون اقایون بهتر میخرن تا خانما .نمیخام نگاه ترحم امیز خانومارو رو خودم ببینم 

وسایلی مثل جا سویچی. دستبند مردونه . یا اینجور چیزا که خرج اولش زیاد نباشه قیمت خودشم بالا نباشه ولی کاربرد داشته باشه که وقتی تو ماشین بودن بهشون نشون دادم ازم بخرن 

شما چیا پیشنهاد میدین ؟ 

لطفا هرچی ب ذهنتون رسید بدون قضاوت بهم بگین ممنونتون میشم 

راستی نقاشیمم خوبه ولی اقایون فکر نکنم اهل تابلو و اینا باشن 


برعكس، من فكر ميكنم خانم ها بهتر خريد ميكنن


ميشه لطفا براي حل مشكل مادرم دعا كنيد؟😔 ، لطفا اگه دعا كرديد بهم بگيد تا براتون حمد و ذكر يونسيه بخونم، خيلي سخته مادرت جلوي چشمات آب بشه و هيچكاري ازت برنياد، خدا رو بابت تمام نعماتي كه به من ارزاني داشته، شكرميكنم، ممنون ميشم در تاپيك چالش ناشناسم شركت كنيد🙂🌹 https://harfeto.timefriend.net/16393378956800

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جدی؟ شاید بترسن و مشکوک بشن . اخه میخام ببرم دم در ماشینشون . نمیخام جایی وسایلمو پهن کنم

يعني ٤ تومن با اين كار درآمد پيدا ميكني؟

درضمن معمولا دستفروش ها به صورت گروهي كار ميكنن و بايد مراقب باشي اذيتت نكنن

ميشه لطفا براي حل مشكل مادرم دعا كنيد؟😔 ، لطفا اگه دعا كرديد بهم بگيد تا براتون حمد و ذكر يونسيه بخونم، خيلي سخته مادرت جلوي چشمات آب بشه و هيچكاري ازت برنياد، خدا رو بابت تمام نعماتي كه به من ارزاني داشته، شكرميكنم، ممنون ميشم در تاپيك چالش ناشناسم شركت كنيد🙂🌹 https://harfeto.timefriend.net/16393378956800

معمولا خانما خوب خرید میکنن

خوب شد زمان مختار فضای مجازی نبود وگرنه دار و دسته اوباش کوفه هشتگ میزدن:نه به اعدام شمر_نه به اعدام عمر بن سعد_نه به اعدام حرمله.🙌 (شهید آرمان و شهید عجمیان نحوه شهادتتان تا مغز استخوانم را سوزاند😓)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز