2789
عنوان

میخوام دعانویس بشم انقدر که اینجا زنها دنبال دعانویس هستن

| مشاهده متن کامل بحث + 1558 بازدید | 31 پست
هه.هه.هه.ووو.کوفت#  

بی تربیت#  

نور به قبر بروسلی بباره مرحوم یچی میدونست چینیارو مثل سگ میزد😑😂اینایی که تو اینستا پرنسس بابا هستن اگه باباشون پسورد گوشیشونو بفهمه میشن مرحومه مغفوره بابا😬ختم بابابزرگم کسی نوار قران پیدا نمیکرد من یه نوار قران از مدرسمون داستم دادم بهشون وسط گریه زاری ملت یهویی گفت: درس شانزدهم😐😐از جنتی عاجزانه تقاضا دارم به نوه و نتیجه های ما و نسل های بعدی بگه که چه مصیبت ها برما گذشت تو این سالها که زنده بودیم😓  خوب شد من زمان های قدیم نبودم وگرنه با این حجم از بدشانسی تیر آرش کمانگیر صاف میومد میخورد به چشم من   پسره دور بازوش از انگشت کوچیکه من لاغرتره بعد استوری گذاشته: " درقلمرویی که حکومت میکنم ملکه تا ابد تویی" سلطان یکم جمع تر بشین ما هم جا بشیم😑  علائم کرونا دقیقا مثل زمانیه که خانومتون داره گوشیتونو چک میکنه:کوتاهی و تنگی نفس،احساس ضعف،سردرد،عرق سرد،تب، دل درد های آنی و سرفه شدید خشک هنگامی که سوال ازتون میپرسه و مجبور به حرف زدن میشید🤣

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

گمشو_مزاحم#   😂😂😂😂😂

کو# ؟؟؟؟؟؟

نور به قبر بروسلی بباره مرحوم یچی میدونست چینیارو مثل سگ میزد😑😂اینایی که تو اینستا پرنسس بابا هستن اگه باباشون پسورد گوشیشونو بفهمه میشن مرحومه مغفوره بابا😬ختم بابابزرگم کسی نوار قران پیدا نمیکرد من یه نوار قران از مدرسمون داستم دادم بهشون وسط گریه زاری ملت یهویی گفت: درس شانزدهم😐😐از جنتی عاجزانه تقاضا دارم به نوه و نتیجه های ما و نسل های بعدی بگه که چه مصیبت ها برما گذشت تو این سالها که زنده بودیم😓  خوب شد من زمان های قدیم نبودم وگرنه با این حجم از بدشانسی تیر آرش کمانگیر صاف میومد میخورد به چشم من   پسره دور بازوش از انگشت کوچیکه من لاغرتره بعد استوری گذاشته: " درقلمرویی که حکومت میکنم ملکه تا ابد تویی" سلطان یکم جمع تر بشین ما هم جا بشیم😑  علائم کرونا دقیقا مثل زمانیه که خانومتون داره گوشیتونو چک میکنه:کوتاهی و تنگی نفس،احساس ضعف،سردرد،عرق سرد،تب، دل درد های آنی و سرفه شدید خشک هنگامی که سوال ازتون میپرسه و مجبور به حرف زدن میشید🤣
برا کی داری پس


فعلا واسه جاری دارم . واسه هوو دارم . واسه خواهر شوهر هفته دیگه میرسه واسه مادر شوهر بعد ماه رمضون چند تا خیلی قوی دارم . 

دو سه تا هم واسه خونه دار شدن مونده .


5 تا هم واسه ارتقا شغلی دارم


واسه درمان سرطان هم 5 ماه دیگه میرسه

در حال حاضر متاهل هستم
فعلا واسه جاری دارم . واسه هوو دارم . واسه خواهر شوهر هفته دیگه میرسه واسه مادر شوهر بعد ماه رمضون چ ...

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

واسه شادی روح بابای آسمونیم ورسیدن ب آرزوم لطفن صلوات😍😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز