2789

سلام برا اینکه حوصلتون سر نره رمان گذاشتم هر وعده یه پارت میزارم تو تاپیک قبلمم هست امید وارم خوشتون بیاد

رمان# عصرانه

آنکس که بدم گفت بدی سیرت اوست💜وآن کس که مرا گفت نکو خود نکوست💜حال متکلم از کلامش پیداست💜از کوزه همان برون تراورد که در اوست💜

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من نماز خوندم...لباس پسرامو که موش آب کشیده از آب بازی اومدنو عوض کردم،لمیدم رو مبل...دارم فک میکنم به روزهایی که قراره همینطوری بگذرن😳

سعدیا گفتی که مهر ش میرود از دل ولی...مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد
والا زد به سرم پاشدم ارایش کردم موهامو اتو کردم لباس پوشیدم کلی عکس گرفتم گذاشتم تو پیجم....کلا حال ...

وای چ خوب من ابروم وصورتم پاچه بزی شده ارایشم نمیادوگرنه خیلی دوسداشتم اینکاروکنم😁

خلایق هر چه لایق👌
وای چ خوب من ابروم وصورتم پاچه بزی شده ارایشم نمیادوگرنه خیلی دوسداشتم اینکاروکنم😁

من خودم اصلاح میکنم

نه تو میمانی و نه اندوه...ونه هیچ یک از مردم این ابادی...به حباب لب یک رود قسم...وبه کوتاهی ان لحظه شادی که گذشت...غصه هم میگذرد...ان چنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...لحظه ها عریانند...به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز........لحظه هاتو قشنگ بساز
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز