2777
2789
عنوان

ترمیم بینی

| مشاهده متن کامل بحث + 862054 بازدید | 9715 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سپاکو پیش یه دکتر خوب برو فکر نکن بینیتو باز میکنن نوکش رو درست میکنن بعدم تموم نهههه همه جاشو دستکاری میکنن پس خیلیی محتاط باش والا من نوک بینی فروغ و رعنا که مشکل داشت با مناف ی عمل کردن دیدم اوکی بودن اما بگرددد دوستم
یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود...حافظ ،،عمل بینی با چایچیان گشنه گدا اگه به ادامه زندگی فکر میکنید سراغ این احمق باالهوس نرید
http://s5.picofile.com/file/8131370400/1.jpg http://s5.picofile.com/file/8131370426/2.jpg http://s5.picofile.com/file/8131370476/3.jpg 3تا عکسن لینکو کپی کنید تو پنجره جدید پستش کنین تورو خدا صادقانه نظرتونو بگین
just because you dont have a prince,dosent mean your not a princess. فقط چون یک شاهزاده نداری معنیش نیست که پرنسس نیستی .
آره نیم رخ بینیم یکم قوز داره اما دوستام خیلی ها میگن عمل نکن بیشتر دوست پسرم تحریکم میکنه هی میگه عمل کن چیزیت نمیشه ببین داداشت چه خوشگل شد و.... من بیشتر نگران اینم بینیم گوشتیه خرااااااب بشه :(
just because you dont have a prince,dosent mean your not a princess. فقط چون یک شاهزاده نداری معنیش نیست که پرنسس نیستی .
شاید اسمش خریت باشه اما مامان بابام پول نمیدن عمل کنم میگن خوبی! رشت چندتا دکترن 2میلون میگیرن میخوام برم پیش اونااااا
just because you dont have a prince,dosent mean your not a princess. فقط چون یک شاهزاده نداری معنیش نیست که پرنسس نیستی .
ایسان عمل نکن به من همه گفتن گوش ندادم 1 سال گوشه نشینمو خون گریه میکنم اما خود دانی خدا دوست داشت اومدی اینجا پسسسسس نکن اینکار رو دوست خوبممم
یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود...حافظ ،،عمل بینی با چایچیان گشنه گدا اگه به ادامه زندگی فکر میکنید سراغ این احمق باالهوس نرید
مریم بینیت گوشتی بود؟؟؟ چقدر دادی؟؟ عکس آپلود شده ی قبل و بعد عملتو نداری ببینم؟؟ تو عکس آخر معلومه بینیم یکم انحراف داره به نظرت برای انحرافش عمل کنم تاثیری داره؟؟ ممکنه بینیم یکم بهتر بشه؟
just because you dont have a prince,dosent mean your not a princess. فقط چون یک شاهزاده نداری معنیش نیست که پرنسس نیستی .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش