2789
عنوان

با مردی که

| مشاهده متن کامل بحث + 382 بازدید | 36 پست
نقطه ضعفته واونم اينوميدونه .منم اين موردوداشتم .اخرش يه دعواي كتك كاري درست حسابي شددوماه هم قهركرد ...

و الان بنظرت باید چیکار کنم عزیزم ازشم دورم نمیخواستم بینمون فاصله بیفته واسه همین همیشه کوتاه اومدم ولی اینسری دیگه نمیخوام کوتاه بیام میخوام بدترشو سرش بیارم

اوایل شاید براش مهم نباشه ولی  کم کم که محبتتو کم کنی حس کمبود کنه مجبور میشه بیاد سمتت

نه والا اینقدر بی محبته که حد نداره ،یا سر کار یا خونه بردنی یا غدا میخاد یا چایی یا ی چیزی ک بخورهبعدم لالا ،کفرم دراومده نمیدونم چیکار کنم واقعا گرفتارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوایل شاید براش مهم نباشه ولی  کم کم که محبتتو کم کنی حس کمبود کنه مجبور میشه بیاد سمتت

تا من پیش قدم نشم اونم عین خیالش نیست ،تا من محبت نکنم اونم محبت نمیکنه ،من باید رابطه رو حفظ کنم من باید خوب باشم همش من ،خستم کرده دیگه😔

نه والا اینقدر بی محبته که حد نداره ،یا سر کار یا خونه بردنی یا غدا میخاد یا چایی یا ی چیزی ک بخورهب ...

عزیزم 😔😔درکت میکنم بخدا من بی احساس ادمو پیر میکنه خدا حودش همه چیزو درست کنه از دست ما که هیچی بر نمیاد ولی تو تلاشتو بکن راه های مختلفو امتحان کن ایشالا جواب میده

عزیزم 😔😔درکت میکنم بخدا من بی احساس ادمو پیر میکنه خدا حودش همه چیزو درست کنه از دست ما که هیچی بر ...

همه ی راه هارو رفتم روی این بشر هیچی تاثیر نداره ،حالا فک کن من خودم خیلی احساساتیم بی روح بودم عین خیالم نمیشد 

دقیقا نمیدونم چیکار کنم که اینکارشو بزاره کنار خودم میخوام اینسری به بی محلیاش واکنش نشون ندم 

اینایی که کم محلی میکنن ، توهم دارن که خیلی واسه طرفشون مهمن و طرفشون لابد خیلی بهشون وابسته‌است ..باید از این توهم خارج بشن که همچینم مهم نیستن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792