2789

سلام ببخشید که دارم اینجا کامنت سوال میذارم مطرح کردم کسی جوابمو نداد میشه جواب سوالمو بدین ممنون 🙏🏻....... من ماه قبل اقدام به بارداری داشتم از روز تخمکگذاری یک روز در میان تا اخر .....بعد من ۲۳اسفند باید پری میشدم نشدم بعد من کاملا یادم رفته بود این داستان هارو ۲۵اسفند گردگیری کردم تخت و بلند کردم و دلاور را بلند کردم ....بعد فردا صبحش انگار با تبر زده بودن تو کمرم و من درد خیلی زیاد داشتم در حدی که سه تا ژلوفن خوردم ولی الان روی نوار(واقعا شرمنده که میگم) انگار یک تیکه به اندازه نصف بند انگشت جیگر با رنگ صورتی کمرنگ بود .......میخواستم بدونم که ایا سقطه یا عادیه ؟ و اینکه من تو این تایم کاملا هرروز تو غذامم مقدار خیلی کم زعفران استفاده میکردم (نگین چجوری یادت رفت درگیر توهمات ایا من کرونا دارم شده بودم) ممنون

وزن فعلی ۷۷ وزن هدف ۶۷ ده کیلو اضافه وزن 😝من میتونم🤞🏻🌈

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اخه من شنیدم برا پسر دارشدن باید دخول عمیق باشه اگه ناخواسته باشه بچه دختر میشه

خب مگه حتمن باید تو خواسته دخول عمیق باشه کلن همه عمیق انجام میدن دگ😐😐😐

چشمت ب امضام افتاد برا شفای مامانم صلوات میفرسی💔🙏
سلام ببخشید که دارم اینجا کامنت سوال میذارم مطرح کردم کسی جوابمو نداد میشه جواب سوالمو بدین ممنون 🙏 ...

امکانش هس باید سونو بدی مشخص میشه

چشمت ب امضام افتاد برا شفای مامانم صلوات میفرسی💔🙏
خب مگه حتمن باید تو خواسته دخول عمیق باشه کلن همه عمیق انجام میدن دگ😐😐😐

عزیزم موقع که اسپر خارج میشه اگه دخول عمیق باشه بچه پسره ولی اگه اسپرم بین راه یا بیرون ریخته بشه ولی بره داخل بچه دختره البته شنیدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز