2789
عنوان

چه دنیایی شد

| مشاهده متن کامل بحث + 350 بازدید | 31 پست
دقیقا منم اومدم ادامشو بنویسم حال نداشتم. گفتم عاشق شم و ازدواج کنم خوب میشه.الان ۶ ۷ ساله منتظرم شر ...

چند وقت اولش خوب میشه

بعدش همونه


منم بچه نمیخوام. منطقی هم نمیخوام

اما دیگران نمیذارن از بس ته دل ادمو خالی میکنن

یاد پارسال عید افتادم نصف مملکت رو سیل برد  چقدر غمگین بودیم فکر نمیکردم از اون بدترهم ببینم

واقعا. چند ساله هیچ خبری خوشحالم نمیکنه اون از زلزله کرمانشاه اون از سیل همه جا این از کرونا.اقتصادم که داغون 

قبلا پولا برکت داشت آدما دلشون خوش بود الان چی. این کرونای کوفتی ام اضافه شد. 

فکر میکردم  برم کشور دیگه خوبه دیدم اونا از ما بدبختترن.اینجا حداقل پدر مادر آدم هستن .قید رفتنم زدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا. چند ساله هیچ خبری خوشحالم نمیکنه اون از زلزله کرمانشاه اون از سیل همه جا این از کرونا.اقتصادم ...

فکر کنم زندگی تو این کشور بعد از دهه 50 تموم شد

بیخود دارم دست و پا میزنم

فکر کنم زندگی تو این کشور بعد از دهه 50 تموم شد بیخود دارم دست و پا میزنم

باز آدم تا ۱۰ سال پیش ی دلخوشی داشت.خداییش مردم شاد بودن الان شدن مثل ربات از صب تا شب انگار برنامه دادی بهشون برن دنبال پول دراوردن آخرشم هیچ. همه افسرده شدن

اتفاقا همه جا خوبه غیر از ایران

نه بابا الان فامیلامون آلمانن و چندتاشون کانادا.مث اسب کار میکنن راضی ام نیستن.یکیشونم امریکا بود فقط آرزو میکنه برگرده.فرانسه ام که داغونه همش اعتراض میکنن پسرخالم دانشجو بود میگفت تف میکنن تو صورت ا.یرانیا

مگه کشوری بری که خیلی حمایت کنن که الان  کمه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792