2789
عنوان

عکس العمل تون موقع دعوا(زن و شوهری)

| مشاهده متن کامل بحث + 656 بازدید | 31 پست

ما با هم حرف میزنیم دعوامون با حرف زدنه منطقیه و به حرف هم منطقی جواز میدیم مشکلو حل میکنیم بعدم قهر میکنیم😂

چون از هم عصبانی هستیم دیگه تقریبا نصف روز قهریم بعدم با جیغ و بوس همو بغل میکنیم🤣

خدا خیلی واضح دیده میشه😊و خیلی معلومه که صدامو میشنوه😃کاش ادم باشم😀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه امروز جنگ جهانی بود دلم میخاد پاشم سرش بکوبم به دیوار شاید آروم شم ولی خوب نمیتونم😒😒☹☹

اگه دوس داری بگو سرچی؟

خدایا پسرکوچولومو به تو سپردم❤ یاعلی بن موسی الرضا 🌙💫👑
خوب تاثیری داره حرفات؟؟ یا شوهرت بازم کار خودشو میکنه

اره تاثير داره هميشه

و بنظر من دليلش اينه كه هميشه دعوا نميكنم غر نميزنم اعتراض نميكنم

مشكلمو يبار يجا ميگم و تموم ميشه


خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

ما اصلا دعوا نمیکنیم که،  همیشه با احترام درک ومتقابل صحبت هامونو می کنیم و سوتفاهم پیش بیاد را ...

دقیقا

خدایا پسرکوچولومو به تو سپردم❤ یاعلی بن موسی الرضا 🌙💫👑
قبل از اينكه بچه بياد زره پوش و شمشير بدست  ولى الان عين اونيكى گوشه تلوزيون اخبار ناشنوايان م ...

اره مام قبلا کارتون به بحث دعوا  و کتک کاری میکشید 

الان که پسرم سریع گریه میکنه نهایتا دعوا اونم زود خاتمه میدیم

اگه دوس داری بگو سرچی؟

هی سر به سرم میزاره انقدر که عصبی میشم بعد به شوخی یکی زدم گفت دستم درد گرفت ولی من به پاش زده بودم😐بعد برگشت‌ فوش داد به پدر مادرم 

هی چی بگم خاهر انقدر فوش داده منم دیگه جوابشو میدم خسته شدم بخدا😞

میشه برای منم صلوات بفرستین برای خوب شدن ❤زندگیم❤ دعا کنین التماس دعا دارم💚                            اگه فرستادین بگین منم براتون صلوات بفرستم 

بحث نمیکنم چون قانع نمیشه سر چیزایی که بحثمون میشه کاملا منطق متفاوت از هم داریم و همو درک نمیکنیم بنابراین بحث بیفایده ست البته خیلیم بدتر لجش میگیره که کاملا الکی تاییدش میکنم و میگم بحث ندارم باهات

ولی آمممممممماااااااا

دعوامون شه بشدت عصبی و پرخاشگر رفتار میکنم داد بیداد زدن شکستن و...

لطفا درخواست دوستی ندید

معمولا یه بحث خیلی خیلی کوچک میکنیم بعد میترسیم بحث شدت بگیره هردو هم زمان سکوت میکنیم.من میرم درازمیکشم ک اروم شم اون بنده خداهم مثلا عصبیه میاد به فاصله خیلی کم دراز میکشه اینقدرنگاه میکنه تا بهش لبخندبزنم😁یا میشینم یه گوشه که ذهنم اروم شه چیزی نگم دلخورشه میبینم خودشم میاد اونورترم میشینه گوشی ت دستش ولی کل حواسش بهمه که بگم بیا پیشم😂😂😂کلا الحمدالله اونجور بحث بد که دلخوری نیم ساعته الی بیشترباشه نداشتیم تو این چن سال خداروشکر..هرچی بوده باهم ساختیم دیگه😁

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز