2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اونایی ک مهمون بازی میکنن و رعایت نمیکنن ان شالله همشون کرونا بگیرررررررن بحق علی 

ما رو هم ب کشتن میدن بیشعورا






تا خدا بنده نوازست، ب خلقش چ نیاز🤷‍♀️میکشم نازیکی تا ب همه ناز کنم🧚‍♀️

عزیزان دوستان خواهرای گل،  مهمانیها رو کنسل کنید . دارین با جون خودتون و عزیزانتون بازی میکنین بخدا.  اصلا مهم نباشه براتون که یه آدم فاقد شعور از شما دلخور بشه.

دخترم همه زندگی منه
عاشق اوناییم ک تازه دارن پیشنهاد غذام میدن 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑� ...

وقتی میگه نمیتونم کنسل کنم و مهمون میخواد بیاد خب بالاخره مجبوره غذا درست کنه.پس چه بهتر زودتر دست به کار شه. اگر میتونست خودش کنسل میکرد.منتظر نمی موند ما بهش بگیم که. 

چه چفیه ها که خونی شد تا چادرم خاکی نشود...
اونایی ک مهمون بازی میکنن و رعایت نمیکنن ان شالله همشون کرونا بگیرررررررن بحق علی  ما رو هم ب ...

چه بددهنوبی تربیت چه جوری دلتون میادنفرین کنین بیماری حق هیچکی نیس بنده خدامیگه چاره ندارم

 ‏تو زندگیتون دنبال آدم‌های سیر باشین سیر از مهمونی، سیر از جنس مخالف، سیر از خوشی‌های موقت، سیر از پول آدم‌های گشنه فقط به روحتون آسیب میزنندختر و پسر هم نداره !👌😊    گریس : تو فک کردی من یه فاحشه ام!!تامی : همه ی ما فاحشه ایم گریس، فقط بخش های مختلفی از بدنمون رو میفروشیم،یکی فکرشو میفروشه یکی شعورشو یکی انسانیت ...

به یکی دوستات بگو ناشناس تو وات یا تلگرام  بهشون پیام بده و از عواقب مهمونی و مهمونی رفتن تو این اوضاع بگه یا بگه فلان محله ها که محله شما هم توشون باشه  بیشترین آمار کرونا رو داشته تو این چند روز 

《ما همه بشر بودیم تا اینکه نژاد ارتباطمان را برید!!مذهب از یکدیگرجدایمان ساخت!!سیاست بین مان دیوار کشید!!وثروت! از ما طبقه ساخت!!》

حالا ک نمیشه کنسل کرد وقتی اومدن تاموقعی میرن توصورتشون سرفه کن خواستی غذابکشی سرفه کن جلودهنتم نگیر   البته خب مهمونم حبیب خداس حتما به روت دیده ک تواین وضع داره میادیکم کمترسرفه کن

به خودت کمی اهمیت بده.....وگرنه لابه لای زندگی ازبین میروی وهیچکس هم نمیفهمه  
چه بددهنوبی تربیت چه جوری دلتون میادنفرین کنین بیماری حق هیچکی نیس بنده خدامیگه چاره ندارم


بد دهنی ب فحشه نه نفرین عزیزم !!!!!

نفرین میکنم بازم میکنم ، اینا همش بهونس ، چرا بعضیا باید دوماه تو خونه بمونن ولی بخاطر رعایت نکردن این عده بیماری بگیرن؟؟؟؟؟؟

ایا بقیه ادم نیستن؟؟؟؟با شوهرشون با زنشون دعواشون نشده ک کسی نباید بیاد؟؟؟؟؟خیلیا دیدن خانواده هاشون نرفتن 


بهونه نیاریید لطفااااا

تا خدا بنده نوازست، ب خلقش چ نیاز🤷‍♀️میکشم نازیکی تا ب همه ناز کنم🧚‍♀️
بد دهنی ب فحشه نه نفرین عزیزم !!!!! نفرین میکنم بازم میکنم ، اینا همش بهونس ، چرا بعضیا باید دوماه ...

منم ۱ماهه خونم جابی نرفتم هرجورراحتب ولی نفرین دوسرداره حالابشین هی بکن

 ‏تو زندگیتون دنبال آدم‌های سیر باشین سیر از مهمونی، سیر از جنس مخالف، سیر از خوشی‌های موقت، سیر از پول آدم‌های گشنه فقط به روحتون آسیب میزنندختر و پسر هم نداره !👌😊    گریس : تو فک کردی من یه فاحشه ام!!تامی : همه ی ما فاحشه ایم گریس، فقط بخش های مختلفی از بدنمون رو میفروشیم،یکی فکرشو میفروشه یکی شعورشو یکی انسانیت ...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز