2777
2789

البته منظورم نطافت خونه و غذا درست کردن و ایناست

و چرا این نمره رو میدین؟

صادق_باشیم#  


بنده خانوم آقای عشق هستم😍😍😍پیشاپیش از اینکه عضویتم رو تبریک نمیگی سپاسگزارم چون چن تا کاربری ترکوندم و پیشکسوتم😄😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم ۶ میدم چون یه بچه کوچیک دارم و واقعا سختمه البته بیشتر مواقع خونم تمیزه و سعی میکنم همیشه غذام آماده باشه

بنده خانوم آقای عشق هستم😍😍😍پیشاپیش از اینکه عضویتم رو تبریک نمیگی سپاسگزارم چون چن تا کاربری ترکوندم و پیشکسوتم😄😐

۳

چون خیلی تنبلم

بعد از ۴ سال باردار شدم😍 هر دکتری میرفتم میگفت سالمی از خدا بخواه خداهم بعد ۴ سال دعاهامو مستجاب کرد شکرت🤲اون صبحی که دیدم بی بی چکم مثبت شد کل سختی ها و گریه ها و انتظارهای اون ۴ سال رو فراموش کردم 😍❤ان شالله خدا قسمت همه اقدامی ها بکنه ❤
۳ چون معتاد فضای مجازی هستم ،وقت کم میارم

ینی سر و وضع خونت افتضاحه؟

بنده خانوم آقای عشق هستم😍😍😍پیشاپیش از اینکه عضویتم رو تبریک نمیگی سپاسگزارم چون چن تا کاربری ترکوندم و پیشکسوتم😄😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز