2777
2789

دقیقا

بس دعاها که خلاف است و هلاک... کز کرم می نشنود یزدان پاک... شکر ایزد کن دعا مردود شد.. ما زیان پنداشتیم ان سود شد.. مصلح است و مصلحت را داند او.. آن دعا را باز می گرداند او...

😂😂😂😂😂


قول میدم تو سال جدید کمتر عصبی بشم😫 قول میدم بیشتر درس بخونم...قول میدم قبل حرف زدن فکر کنم...قول میدم با کسی بحث نکنم...قوووول میدم😚😊😃😉❤💙🌷۲۹ اسفند ۹۸

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اینو خوب اومدی ولی واقعا هست کسی بخواد عید دیدنی جایی بره

با جماعتی ک تو بازار هست واسه خرید نوروز حتما دید و بازدید هم قراره برن دیگه 

💖و خدایی ک ب شدت کافیست💖
فدای شما

خواهش میکنم.

محبت دارید

همه ی ما فقط 2 جور شب تو زندگی داریم.شبی که میخواهیم زودتر صبح شود و شبی که دعا میکنیم هرگز صبح نشودو مرز بین این،تنها یک(اوست)که رفته باشد و یا مانده باشد.
با جماعتی ک تو بازار هست واسه خرید نوروز حتما دید و بازدید هم قراره برن دیگه 

واقعا بازارا شلوغه؟

دوستای گلم کار من دوخت نظم دهنده کشو و کمد و آشپزخونه و ... هست .خوشحالم کن با عضو شدنت تو گروهم.آیدی روبیکام@organayzermahdokht
دیگه دیدن تومغزشون حرف نمیره قراره نیروهای نظامی شهرا وجاده هارو خلوت کنن افراد مشکوکم بستری

واقعا بعضی ها حالیشون نیست 

خدا شاهده من پرده اشپزخونه و انداختم دور یعنی آتیش گرفت ولی نرفتم بخرم فقط مواد خوراکی میگیریم اونم شوهرم فقط میره چند روز یه بار 

💖و خدایی ک ب شدت کافیست💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش