2777
2789

دوستان من نظرمو برای استارتر تاپیک مینویسم.اینو مد نظر داشته باشین. ازین که بهم بگین خوشبحالت متنفرم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیلی قشنگ بود ولی میدونی مردم جهان نیاز ب تلنگر داشتن 

خیلی بدی ها سنگین و بی اندازه شده 

ما فقط تو ایرانشو دیدیم گرون فروشی و کم فروشی و سود زیاد اجناس و احتکار و ظلم مردم به مردم زیاده! 

همین الان تو خیلی جاهای دنیا این شکلیه نیاز بود که کمی تلنگر بخورن آدما

من مسلمان نیستم دوست عزیزم، گرایش دینی من با اکثریت ایران متفاوت است پس نظرهایی که میگذارم خالی از در نظر گرفتن مذهب تشیع یا تسنن و در کل اسلام است،بنابراین به خشونت و اهانت و تحمیل در پذیرش دین خود نسبت به بنده نپردازید! 
روزای خوب میان نا امید نشین

ناامید نیستم

شور و حال و هیجان شب عیدو میخوام😔

دوستان من نظرمو برای استارتر تاپیک مینویسم.اینو مد نظر داشته باشین. ازین که بهم بگین خوشبحالت متنفرم.

یه چیزی میشه دیگه غصه هاتو کمتر کن یه چیزی میشه دیگه حالتو بهتر کن رضا# صادقی

بله یه چیزی میشه دیگه

ولی چی میشه مهمه🤕

دوستان من نظرمو برای استارتر تاپیک مینویسم.اینو مد نظر داشته باشین. ازین که بهم بگین خوشبحالت متنفرم.

منم حال دلم خوب نیست مخصوصا که مجبورم برم سر کار . اما سعی میکنم حالم خوب کنم

خدا همراه هر کی باشه که توی این اوضاع مجبوره بره سره کار

دوستان من نظرمو برای استارتر تاپیک مینویسم.اینو مد نظر داشته باشین. ازین که بهم بگین خوشبحالت متنفرم.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز