2789
طفلی همش تو خونه بوده شوهرش هم تو خونه بود چطور مریض شد نمیدونم 

پیش بچش نبوده مگه بچش نگرفته

تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز....میکشم ناز یکی تا به همه نازکنم....🥰خدایا همیشه مواظب فرشته کوچولوهام باش😍 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نگو اینطوری اون داره دق میکنه میترسه میگه پس هیچ وقت پسرم رو دیگه نمیبینم انشالله شماهم به ارامش برس ...

خدا نکنه. نباید خودشا ببازه باید روحیه داشته باشه

تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز....میکشم ناز یکی تا به همه نازکنم....🥰خدایا همیشه مواظب فرشته کوچولوهام باش😍 
پدرش میگه خیلی گریه میکنه و خیلی مترسه تمام هم اتاقیاش مردن 

نباید بترسه ترس بدترش میکنه ایمنیا میاره پایین. تلفن داره زنگ بزن بهش روحیه بده

تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز....میکشم ناز یکی تا به همه نازکنم....🥰خدایا همیشه مواظب فرشته کوچولوهام باش😍 
علایمش میدونی چیا بود ..الان چن روزه که درگیره ؟؟

۱۰ روزه که تنگی نفس داشت ولی شدید نبود بعد که حالش بد شد دکتر عکس از ریه گرفت و تشخیص داد کرونا گرفته بیمارستان پذیرش نمیکرد تمام بیمارستانها ظرفیتشون تکمیل بوده اینم چون دکتر اشنا پیدا کرد بستریش کردن حالش خوب نیست

عاشق ۲ تا دخترام هستم
۱۰ روزه که تنگی نفس داشت ولی شدید نبود بعد که حالش بد شد دکتر عکس از ریه گرفت و تشخیص داد کرونا گرفت ...

تب واینا نداشت

تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز....میکشم ناز یکی تا به همه نازکنم....🥰خدایا همیشه مواظب فرشته کوچولوهام باش😍 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز