2789

کجایید چرا اب نداری

یه دمپایی ابری خیلی نرم خریدم  میخام بدم همسایه طبقه بالامون بگم بده پسرش سماش اذیت نشه وقتی داره جفتک میندازه    آییییی مرغ سحری صب کن مارو باخود ببر از کوچه ها آییییییی مرغ سحری خیر نبینی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


#چرا_آب_ندارید

عروس خانوما با قوم شوهر مهربون باشین✋😂. خواهر شوهرا با عروس هاتون دوست باشین☺️ این دنیا دو روزه، گذشت کن تا خدا هم ازت بگذره. جاری های محترممممم انقد حسودی همو نکنید😆دیگه چیزی به ذهنم نرسید تا نصیحتی دوباره به درود🌹
چرا اب ندارید:/

لعنت به عده بیشعور 

خونه تکونی میکنن

آب یجوری میاد انگار شیر سمارو باز کردی از اونم کمتر

قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُﺑﮕﻮ: ﺍﻱ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﻦ ﻛﻪ ﺑﺮ ﻧﻔﺲ ﺧﻮﻳﺶ ﺗﺠﺎﻭﺯ [ﻭ ﺳﺘﻢ] ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﺪ! ﺍﺯ ﺭﺣﻤﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻧﻮﻣﻴﺪ ﻧﺸﻮﻳﺪ. ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﻤﻪ ﻱ ﮔﻨﺎﻫﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺑﺨﺸﺪ، ﺯﻳﺮﺍ ﻛﻪ ﺍﻭ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺁﻣﺮﺯﻧﺪﻩ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ. 

آب داریم ولی سرده

اه میخوام حموم برم 

هر روز حموم نرم دیوونه میشم

برای سلامتی خواهرم اگر ممکن لطفا یک صلوات بفرستید.😔💔 این روزها که حالت خوب نیست، دلم برای لبخند شیرینت تنگ شده. می‌دونم که مریض بودن سخته، اما یادت باشه ما همیشه کنارت هستیم و تو تنها نیستی. تو قوی‌ترین دختر دنیا هستی، و مطمئنم خیلی زود حالت خوب می‌شه.دوقلوی تو هم مثل من نگران و دلواپسه. به قول بابا انگار وقتی تو حالت خوب نباشه، دنیا برای اون هم غمگین می‌شه و درد تورو میکشه. اما منتظریم که خیلی زود قوی و شاد برگردی و دوباره با هم بخندیم و خوش بگذرونیم.ما خیلی دوستت داریم و همیشه کنارت هستیم. قوی باش، عزیزترینم.

اره بیشرفا ابو قطع میکنن 

از اونور وزیر بهداشت میگه تو خونه بمونید 

از اونور وزیر نیرو میگه تو خونه موندین خونه تکونی نکنید اب نداریم 

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  
لعنت به عده بیشعور  خونه تکونی میکنن آب یجوری میاد انگار شیر سمارو باز کردی از اونم کمتر

خونه تکونی هم نکنن؟؟؟ نفسم نکشن اگه میخوای😠؟؟

من تورکم🖤🖤امشب دوباره🖤 بارون غم میباره🖤از حال این دل🖤 کسی خبر نداره🖤 یه قاب عکسی ازت روی دیواره 🖤تموم هستیم همین یه یادگاره🖤🖤🖤🖤🖤دردت به جونم... دلم تنگ شده واست🖤 آروم جونم... دلم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز