2789
عنوان

این چ حسیه ب شوهرم دارم

| مشاهده متن کامل بحث + 1678 بازدید | 67 پست

ای خدااااااا واسه چه چیزایی خودتونو ناراحت میکنید

من واژینیسموس شدید داشتم و درمان شدم.دلم میخواد به هرکی که این مشکل بزرگ رو داره کمک کنم.اگه دوس داشتین درخواست بدین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جونمم میدم براش 

چه برسه به ماشین 

من که اهل عشق و عاشقی نبودم اما تو از کنارم رد شدی و جانم به دکمه پیراهنت گیر کرد.... خیلی طول نکشید تا بفهمم که چقد بی انتها دوستت دارم از موی سر تا ناخن پایت را، رویت را،بویت را، صورتت ،سیرتت، رفتارت ،گفتارت، حرکاتت،اطوارت،سخنت،سکوتت،نگاهت، خنده ات،شرمت،جسارتت،مهرت همه و همه رو دوست دارم اصلا نخواستنی در وجود تو نیست ❤️

با خودت تکرار کن این احساس و رفتار بچگانه ست و نتیجه ی خوبی نداره

آخه شوهرم خیلی خانواده بدی داره هیچی بش ندادن  بضی وقتا حرصم میگیره ازش  با اینک تقصیر خودش نیست ولی خوبازم

وزن الن۷۰😍وزن اولیه۹۴😐وزن هدف۶۵😗😙قد ۱۷۰ کاربره قدیمی ام اذیتم نکنید خیلی نازم 😊 کرونا خر است
آخه خونه ام ماله منه 😣مغازه ایم ک داره توش کار میکنه مال بابامخ😐 دلم نمیخاد خو

پس نزار خونه بیاد چون خونه ام مال توعه

من که اهل عشق و عاشقی نبودم اما تو از کنارم رد شدی و جانم به دکمه پیراهنت گیر کرد.... خیلی طول نکشید تا بفهمم که چقد بی انتها دوستت دارم از موی سر تا ناخن پایت را، رویت را،بویت را، صورتت ،سیرتت، رفتارت ،گفتارت، حرکاتت،اطوارت،سخنت،سکوتت،نگاهت، خنده ات،شرمت،جسارتت،مهرت همه و همه رو دوست دارم اصلا نخواستنی در وجود تو نیست ❤️

شوهرت مگه مال تو نیست؟!

چرا خو ولی حرصم میگیره ازش میدونم اگ خودش داشت از من دریغ نمیکرد اخلاقش خوبه اما حرصم میگیره انقد هیچی نداره

وزن الن۷۰😍وزن اولیه۹۴😐وزن هدف۶۵😗😙قد ۱۷۰ کاربره قدیمی ام اذیتم نکنید خیلی نازم 😊 کرونا خر است
آخه خونه ام ماله منه 😣مغازه ایم ک داره توش کار میکنه مال بابامخ😐 دلم نمیخاد خو

یاد بگیرین وقتی که ازدواج میکنین باهم میشین همسرهم _ یعنی مال من دیگه وجود نداره_ حتی خودتون هم دیگه مال خودتون تنها نیستین مال همین

چه شوهر ساده ای

مگر هر کی یه مقدار پول یجیزی رو بده میتونه اون چیز به اسمش زده بشه؟!

شوهر خاله منم یه ذره از پول خونشون رو حساب کرد و به خالم گفت من کمک کردم باید خونه بنامم شه. الانم هر کی رو دلش بخواد هر ساعتی میندازه بیرون

آخه شوهرم خیلی خانواده بدی داره هیچی بش ندادن  بضی وقتا حرصم میگیره ازش  با اینک تقصیر خود ...

تو شوهرت رو با همه ی این شرایط خواستی

ازدواج کردن فقط شروعه باید بتونی شرایط یه زندگی رو استیبل نگهداری

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز