2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مادرشوهر من اگه هرچی گفت، هیییچی نگم و همممه ش تاییدش کنم، و کلا هم هیییچی تو زندگی ازشون نخوایم، تو روم خیلی محبت می‌کنه


ولی برای من قربون صدقه ارزشی نداره.... وقتی نمیتونم جلوش نظرمو بگم یا همه ش ازم ایراد میگیره یا جایی که کمک نیاز داشته باشیم، دریغ کنه...

فرزندان امروز، سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، ان‌شاءالله    
بله

فک کردم جدی میگی خخخخ😂😂

1-از گناه تنفر داشته باش نه از گناه کار. 2-اگرروزی دشمن پیدا کردی بدان که درهدفت موفق بودی3-اگرروزی خیانت دیدی بدان قیمتت بالاست4-اگرروزی ترکت کردند بدان باتو بودن لیاقت میخواهد

من دوست دارم ولی پدرشوهرمو خییییلی بیشتر دوست دارم خیلی خوبه 

یکی هر روز به مردم هدیه میداد، یکی هم هر روز به مردم لگد میزد. بعد از چند وقت اونی که هدیه میداد دیگه هدیه نداد و اونی که لگد میزد دیگه لگد نزد. از اون روز به بعد اونی که هدیه میداد شد ادم بده چون دیگه هدیه نمیداد و اونی که لگد میزد شد ادم خوبه چون دیگه لگد نمیزد

مننن واییییی نفسممممههه😍😍😍

زندگیمو باهنر شروع کردم/ادامشو با تاریخ پیش بردم/شعارم انرژی مثبته/وعدم به خودم چند سال دیگس/به خودم قوله خوشبختیو دادم/زندگیمو کتاب میکنم چون من یه نویسندم/عشقم دلیل نفسامه و ضربان قلبش ریتم ملودیم/جلو میرم به امید موفقیت/غم وجود نداره جایی که شادی نیست سکوته/99.9.9بهترین روزه/من یه فمنیستم

از ته دل نه ک خیلی دوسشداشته باشم  ولی زن خوبیه باهم مشکل نداریم رابطمون خوبه الحمدالله

و خدایی ڪہ همین نزدیکیست ... میزند لبخندی بہ تمام گره هایی ڪہ تصور دارم همگی ڪور شدند 💚

من عاشقشم خدایش خیلی زن فهمیده ایه خیلی هوامو داره ❤❤❤

انشالله سایه اش مستدام باشه 💋💋💋💋

بچه ها کسی از آیفوووووون سر درمیاره😣😣😣😣                                         توروخدا کمکم کنین ........ .میخام باهاش عکس بگیرم  ولی وقتی دکمه اشو میزنم در حیاط باز میشه😢😢😢                                          بعضی ها جوری بیشعورن که دلم میخاد ازشون بپرسم بیشعوریتون ذاتیه یا خودتون هم تلاش میکنید 😬😞باردارنیستم 😔تیکر گذاشتم انشالله تا این تاریخ منم مامان بشم 😍مطمئنم خدا دست خالی نمیزارتم 😍مطمئنم یه روز با بچه تو بغلم میرم مطب دکتری که بدون مقدمه چینی بهم گفت فکرمادرشدن رو از سرت بیرون کن ندید چقد استرس بهم وارد شد ندید من چی کشیدم که همونجا بیهوش شدم 😔مطمئنم خدا امیدمو ناامید نمیکنه 😍

من


واقعا مثل مادرم دلسوزه برام

همچنین خواهرشوهرم هم مثل خواهر نداشتمه

 من یک مامان و همسر شاد، مهربون و خوش اندام هستم که میخوام دنیا رو مجبور کنم به کام من و همسر و پسرم بچرخه🧡🧡🧡خدایا متشکرم بابت همه چیز و دستم رو از الان به بعد، محکم‌تر بگیر و برو تا بریم😘😍😁
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز