2777
2789
عنوان

میشه بیاین.

| مشاهده متن کامل بحث + 93 بازدید | 19 پست
نه لاكسي ژل ضرري فككنم نداره برا يبوسته  يه قاشق ك ميخوري ازش بت دو ليوان بزرگ اب بخور ك شكمتو ...

ممنونم از راهنمایت روم نمیشد تاپیک بزنم برا این موضوع ولی مجبورم شدم مرسی که جواب دادین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ای بابا فردا باز مجبورم برم پس تواین اوضاع

زمان خوردن هم بپرس فكنم هر هشت ساعت بود 

ولي ميوه اينا پرتقال و سيب بخور كنارش كار ميكنه 

گوجه سرخ كن  اگه روغن محلي داري بااون سرخ كن خوبميشي

زياد ب شربت اينا اكتفا نكن  اگ شكمت درسشد شربت قط كن بزا هروقت كار نكرد اب زياد بخوووور 

اگه کیوی هنوزتوبازارهس بگیراونم خوبه

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز