2789
بچه هااوضاع چ جوریه.میگن تادوهفته دیگه خیلی اوضاع بدترمیشه.راس میگن?

انشالله که نمیشه بچه ها دعا کنید از خدا بخواید که زودتر شر این بیماری کم بشه خدا دعا رو اجابت میکنه

دنیا به دست کسانی که کارهای شیطانی انجام می دهند،نابود نخواهد شد، بلکه به دستان کسانی نابود می شود که آنها رامیبینندو هیچ کاری نمیکنند.                                                                         (آلبرت انیشتین)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه هااوضاع چ جوریه.میگن تادوهفته دیگه خیلی اوضاع بدترمیشه.راس میگن?

همین الآنم اوضاع ناجور هست. ایران رفته تو وضعیت قرمز . با همین روند ادامه تا چند روز دیگه امارش از چین که مبدا این بیماری بوده میزنه بالا. در واقع قراره تو ایران قتل عام راه بیفته اگر مسئولین و مردم به فکر نباشن

نه تست شده هم رپی حیوان هم انسان که در عرض سه ساعت ویروسو نابوذ میکنه نمیدونم حقیقت داره یا نه

اره منم دیشب دیدم نوشته امریکا امپول جلوگیری ایدزو زدن جواب گرفته رو انسان 

ولی میخوان رو چند نفره دیگه هم بزنن که ببینن برا همه اینجوریه یا فقط روی اون ادمه تاثیرداره

🖤دلتنگ چهره ای هستم که نمیدانم خاک بااوچه کرده 🖤🖤پدرم دوستتدارم لطفان اگردوستداشتین واسه بابام یه فاتحه بفرستید ممنونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز