2789
عنوان

فردا روز مرده😫

262 بازدید | 41 پست

فردا روز مرده هیچکاری نمیشه کرد😔نه کیکی نه کادویی چیکار کنیم😫😫کسی ایده ای نداره برا تو خونه🤔

خب تا اینجا میدونم چهارده روز پیش کرونا نگرفتم😅🤦‍♀️الان باید چهارده روز دیگه صبر کنم ببینم امروز گرفته بودم یا نه!!😑🤔

خودت کیک درست کن

رادینم..پسرمامان هیچوقت فکر نمیکردم یه پسر شیرین مثل تو داشته باشم از وقتی اومدی دنیای مامان قشنگ شد عشق کوچولوی من مرد کوچیک مامان...😍نازگلم قلبمی معجزه کوچولوی من دختر قشنگه مامانربان گوشه ی عکست...حق من این نبود عکستو بااون ربان مشکی ببینم داداشی😔😭🖤 پادشاه زندگی من جایی همین نزدیکی ها مشغول تلاش است...کم می خوابد. استراحتش کم است.دستان مردانه اش را که حکمتش را نمیدانم چرا آرامش بی پایان دارد.پادشاه من خسته میشود اما خستگی در میکند از من...آغوشش از جنس خواب است بی هوا هم که بغلش کنی چشمانت بسته میشود از آرامش بی حساب...چه افتخاریست خانمی کردن برای چنین گوهری...چه برکتیست که خستگی اش با من در میشود...به خودم میبالم که از وجود من لذت میبرد... دستانم خالیست. چیزی برای عرضه ندارم. اما تا آخرین شماره های نفس هایم قدر دان توام..قدردانم که پادشاه من بهترین مرد زمین است...لمس قشنگیست واژه خوشبختی و من خوشبخت ترینم با تو❤همین که از عمق وجود میدانم دوستم داری برایم کافیست...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

و مرد ها کادو نمیگیرند ...آیه ۱۸ سوره یکشنبه👌😐

خاطرات یک جنین ♡♡تا آخرش بخونین جالبه     بعضیا همچین میگن ما چال لپ داریم انگار چاه نفت دارن 😒😒 .....  حالا خوبه یه عضله تو صورتشون فلجه 😏😏....چطوری فلج😝😝😝😝                                                                                                  دیروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه با یه راننده دیگه دعواش شد یارو به راننده ما گفت : تو مسافر کشی ؟تو گوه کشی                                ما چهار تا هم تو ماشین تا آخرش فقط به افق خیره شدیم 😐               یه بار بابام کنتر گاز رو دست کاری کرد .....روزی ۱۳۰۰ تومن باید اداره گاز به ما میداد 😐😐                    

دسته گل


یادته میگفتی دوستداری زودتر از من از دنیا بری چون تحمل نبود منو نداری؟چرا خدا صدای تورو شنید ولی صدای منو نه🖤 عهد بستم باخودم  تااخرین نفسم بهبعشت پایبند بمونم،قول میدم سریع بیام پیشت عشقم😞.
ایه ۱۸دیگ😐

ببخشید اشتباه شد الان میدرستمش

خاطرات یک جنین ♡♡تا آخرش بخونین جالبه     بعضیا همچین میگن ما چال لپ داریم انگار چاه نفت دارن 😒😒 .....  حالا خوبه یه عضله تو صورتشون فلجه 😏😏....چطوری فلج😝😝😝😝                                                                                                  دیروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه با یه راننده دیگه دعواش شد یارو به راننده ما گفت : تو مسافر کشی ؟تو گوه کشی                                ما چهار تا هم تو ماشین تا آخرش فقط به افق خیره شدیم 😐               یه بار بابام کنتر گاز رو دست کاری کرد .....روزی ۱۳۰۰ تومن باید اداره گاز به ما میداد 😐😐                    
من میخوام باشوهرم برم براش کیک بخرم 

خوش به حالت 

پزو ها را تحویل نمیگیریم#  

ایییششش😒😒😒😒

 😂😂😂

خاطرات یک جنین ♡♡تا آخرش بخونین جالبه     بعضیا همچین میگن ما چال لپ داریم انگار چاه نفت دارن 😒😒 .....  حالا خوبه یه عضله تو صورتشون فلجه 😏😏....چطوری فلج😝😝😝😝                                                                                                  دیروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه با یه راننده دیگه دعواش شد یارو به راننده ما گفت : تو مسافر کشی ؟تو گوه کشی                                ما چهار تا هم تو ماشین تا آخرش فقط به افق خیره شدیم 😐               یه بار بابام کنتر گاز رو دست کاری کرد .....روزی ۱۳۰۰ تومن باید اداره گاز به ما میداد 😐😐                    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نظرتون چیه

tpo | 55 ثانیه پیش

چه رنگ مویی

222atiyehhh | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز