2777
2789
عنوان

شوهرم میگه

| مشاهده متن کامل بحث + 1176 بازدید | 42 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


يني ي وعده درست كن دو وعده بخورين؟!يا چي؟

زیاد درست کن واسه دو وعده

یا امام حسین، فرزندم رو نذرتون میکنم.تو رو به مادرتون حضرت زهرا قسم میدم خودتون محافظش باشین. 

من اکثرا یه وعده یعنی ناهار رو دست میکنم همونه شام میخوریم مگر اینکه بخوام غذای فانتزی تو فر درست کنم انوقت اون شبها فقط دو وعده اشپزی میشه که اونم در هفته دو باره بقیه هر چی از ناهار هست خورده میشه چون شوهر جان ناهار میاد خونه 

ما کلا ناهار نمیخوریم، اما شام رو دو برابر درست میکنم و نصفشو فریز میکنم اینجوری همیشه چند مدل غذا دارم تو فریزر واسه وقتایی که حال آشپزی ندارم

هرچه در فهم تو آید آن بود مفهوم تو... 

من چه شوهرم بگه چه نگه همیشه غذام زیاد درست میکنم ک واسه شامم بمونه چی بشه اگه نموندحاظری میخوریم یا ک میگم از بیرون بیاره

اگه اسمم دخی باکلاسه واسه اینه ک فراموش نکنم من زنی بودم ک اوج جوونیمو و شیطنتمو  گذاشتم پای شوهرم چه محبت ها ک نکردم از بهترین لباسها گذشتم از کمترین تا بیشترین خرج گذشتم تا بتونه ب خودش برسه بهترین ماشین خرید مغازه زد من از ارزوهام گذشتم تا ب ارزوهاش رسید 😔 اما جوابم این بود کتک فحش تهمت خیانت و بیرون شدن  از خونم😔 من مادر بودم نتونستم زندگی دخترمو تباه کنم چون پدر خوبی برای دخترم بود نخواستم در حقش ظلم کنم و زندگیش بشه پر از استرس و غم ...دختر من هم پدر میخواست هم مادر پس موندم اماااا شوهرمو از قلبم بیرون کردم الان من یه دخی باکلاسم 😍 انواع لاکارو دارم یه عالمه ماسک و کرم و اسکراپ  انواع لباسا رنگی رنگی یه دختر ژیگول و شیکم یه دختر شاد و خوش رقص دوستای خوب و پایه دور همی و مهمونی من حتی برای خودم کادو هم میخرم  من دیگه از چیزی نگذشتم من خودمو تو محبت کردن ب پای مردی ک لیاقت نداشته بود گم کردم من سخت درگیر شستن و روفتن و شوهر داری و پس انداز بودم خودمو از همه چیز انداخته بودم   ☹️اما الان  این منم یه دختر ک زندگیش واسه خودشو دخترشه😉 ک و ن لق بقیه ک باعث ازارم شدن 😝تنهایی و عشقه 
ما کلا ناهار نمیخوریم، اما شام رو دو برابر درست میکنم و نصفشو فریز میکنم اینجوری همیشه چند مدل غذا د ...

فریز چیخ

غذای مونده پیر میکنه

یا امام حسین، فرزندم رو نذرتون میکنم.تو رو به مادرتون حضرت زهرا قسم میدم خودتون محافظش باشین. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز