2777
2789
عنوان

گیلانیا چطورین؟😰😰😰😰

1084 بازدید | 67 پست

میگن وضعیت رشت قرمزه تو هشداره

راه و بستن باز یه عده از راه فرعی رفتن ؟

چطوره وضعیت؟



گیلان تنها_نیست#  هموطن...🙏مواظب خودتون باشید

من رهام💜چو تو تخته پاره بر موج رها رها رها من..💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظرم باید ب گیلانیا حق تیر بدن 

خدایا با چه حیوونایی شدیم ۸۵ میلیون🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️



بشینین تو خونتوووووون بقیه چ گناهی کردن😰😖

من رهام💜چو تو تخته پاره بر موج رها رها رها من..💜
بنظرم باید ب گیلانیا حق تیر بدن 

نفری یه دونه تانکم بدن کمه

بالای سر کسی که خوابه "خیار" نخورید 😐                                                                                       
اینا ک میرن شمال عین زامبی ان،خاله منم رشته بچه کوچیک داره،نگرانشم

بخدا نمیدونم ژن اینا چیه که نمیفهمن هرچی میگی نمیفهممممننننننن 

من رهام💜چو تو تخته پاره بر موج رها رها رها من..💜

خاااک بر سر بیشعوری

کاربر سابقم ☺☺نی نی یار دیگه شماره تلفن ندارم نترکون لطفاپیش بسوی خوش اندام شدن 😍👌وزن شروع ۷۷وزن  ۹۹/۴/۱۲ ۷۴.۴ وزن ۹۹/۵/۷ ۷۱.۴وزن هدف ۶۰😍😍میتونم حتمااااا میتونم 
واقعا اوضاع بدیه... شهر از بومیا خالیه فقط یه مشت مسافر بی فکر ریختن تو شهر... من خودم که پونزده روز ...

مواظب خودتون باشید 🙏

به خدا به حال ایران گریم گرفته😿

زخمی عشقی وطنم🥀🥀🥀

من رهام💜چو تو تخته پاره بر موج رها رها رها من..💜
بنظرم باید ب گیلانیا حق تیر بدن 

این آشغال حرومزاده کیه؟انشالله همون جا دفن بشه تو اهک.

پلیس باید خشونت نشون میداد.واقعا باید حکم تیر بدن.اگر رئیس جمهور فیلیپین بود حتما حکم تیر میداد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بچها یچی بگم

82moon82 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز