2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره بخدا،الان تفریح من تو زندگیم همینه کی شب بشه برم اشغال بزارم دم درب

تا قبل کرونا دعوا بود سر اشغال بیرون گذاشتن،الان شده آرزوم😄

يا كاشف الكرب عن وجه الحسين اكشف كربي بحق اخيك الحسين

اسی با جازه


اسی با اجازه


اگربه من رای بدهید ممنونتان میشوم😁




قول میدهم بهترین مدیریت رابکنم😎




من شعارنمیدهم عمل میکنم😌




















جون مادرتون به من رای بدین😩😩😅😅😥😥https://www.ninisite.com/discussion/topic/4008439/نظرسنجی-شماره-۶

خاطره زایمانم بچه عجیب ترین موجود دنیاست...می اید،مادرت میکند،عاشقت میکند،رنجی ابدی را دروجودت میکارد،تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد  وتمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست، وقتی مادر میشوی رنجی ابدی سراغت می اید، رنجی نشات گرفته از عشق..،مادر که میشوی میخواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی،میخواهی بهترین هارا از ان او کنی،وقتی می خزد،چهاردست وپامیرود،راه میرود ومیدود،توفقط تماشایش میکنی وقلبت برایش تند میتپد..❤از دردش نفست میگیرد روحت از بیماری اش زخم میشود،مادر که میشوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود،مادر که میشوی کس دیگری میشوی کسی که وجودش پر از عشق وجنون ودیوانگی است..

😆😆😆😒😒

خدایا ممنون ازت خودت حافظ پسرکم باش.         درسته مامان شدم ولی هنوزم مثل قبل شیطونم هنوزم مثل قبل تیپ میزنم هنوزم مثل قبل میرقصم منتها دیگه با پسرم😆هنوزم مثل قبل قهر میکنم هنوزم مثل قبلم ولی قلبم در اوج شیطونی مادرانه میتپه واسه عشق همیشگیم پسر گلم 😍عضو گروه آبی وزن اولیه 72 وزن الان 66 😁

وای تو تی وی داشتم فیلم میدیدم داشتن تو خیابون قدم میزدن اینقدر دلم خوااااست😓😓😓😓😓

خدایا#  

ب_کدامین_گناه#  

چرا امضات کم رنگه  اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه  
شوهرم بیرون بود در حیاط رفتم گوشیشو دادم بهش هوا و آفتاب بهم خورد سرم گیج رفت زود آومدم تو از بس بیر ...

عزیزم بهم رای میدی؟https://www.ninisite.com/discussion/topic/4008439/نظرسنجی-شماره-۶

خاطره زایمانم بچه عجیب ترین موجود دنیاست...می اید،مادرت میکند،عاشقت میکند،رنجی ابدی را دروجودت میکارد،تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد  وتمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست، وقتی مادر میشوی رنجی ابدی سراغت می اید، رنجی نشات گرفته از عشق..،مادر که میشوی میخواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی،میخواهی بهترین هارا از ان او کنی،وقتی می خزد،چهاردست وپامیرود،راه میرود ومیدود،توفقط تماشایش میکنی وقلبت برایش تند میتپد..❤از دردش نفست میگیرد روحت از بیماری اش زخم میشود،مادر که میشوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود،مادر که میشوی کس دیگری میشوی کسی که وجودش پر از عشق وجنون ودیوانگی است..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792