2777
2789
عنوان

من خداییش شرمنده شدم ... درد و دل

234 بازدید | 18 پست

سلام دوستان گلم لطفا تاپیکو ب حاشیه نبرید 

فقط برای درد و دله

زندگی یک جانباز سردشتی رو شنیدم که یازده نفر از خانوادش شهید شدن !

قابل درک که نیست برای من

ب خدا من شرمندشون شدم .. از سبک زندگی مزخرف خودم که یا ب خواب میگذره یا ب هدر دادن وقت 

میشه خواهربرادرات بمیرن جلو چشت !

میشه دووم بیاری 

میشه خواهرات 70 درصد و 45 درصد جانباز باشن و ببینیشون !

چقدر من پستم اگه ب همین زندگی نکبتم اینجوری ادامه بدم

خدابخواد  

باید حداقل مرحم درداشون باشم 

این که ازم برمیاد حداقل ازم برمیاد ی سر بزنم بهشون ی کاری کنم براشون 

اعصابم از دست خودم خورد شده 

فقط خدا 

عزیزم قفل کنید

 ای شاه نور و چلچراغ🌸آقوی آقام یا شاهچراغ🌸یِه کِش دیگه جارُم بزن🌸بُکُن صِدام یا شاهچراغ 🌸از در بگی بُو پا میام 🌸ازدار بگی بُو پر میام🌸می‌خوام به پابوست بیام 🌸با سر میام یا شاهچراغ 🌸بستت منم، خستت منم🌸پابند گلدستت منم🌸زنجیر عشقت همه جو🌸بسته به پام یاشاهچراغ #تسلیت_شاهچراغم🏴تسلیت آقا جانم.  اللّهُمّ صَّلِ عِلی السَیِّدِالسَّاداتِ الأعاظِمِ، أحمَدَ بنِ موُسَی الکاظِمِ، الشَّهیِدِ المَظلُومِ، الَّذِی کانَ کَریماً جلیلاً وَرِعاً، وَ کانَ أُبُوه عَلَیهِ السَّلامُ یُحِبُّهُ وَ یُقَدِّمُهُ، وَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدِ بنِ مُوسَی الکاظِمِ العَابِدِ الزَّاهِدِ وَ صَلِ عَلی حُسَینِ بنِ مُوسَی الکاظِمِ الَّذِی قُتِلَ مَظلُوماً کَأفضَلِ مَا صَلَّیتَ عَلَی أَحَدٍ مِن أولِیائِکَهر که با آل علی درافتاد، ورافتاد🚩 به دل دارم شوق روی تو را، عطر و بوی تو را ای حبیب من، به عشق لیلا شدم مجنون، مرا با دوری مکن دلخون، یوسف زهرا،اباصالح العجل اقا💔مرا تاب انتظارم نیست، دگر آرام و قرارم نیست، یوسف زهرا، اباصالح العجل اقا💔ببین از غم گریه سر دادم، عزیز دل بشنو فریادم،یوسف زهرا،اباصالح العجل اقا💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زندگی هامون شده دغدغه های ابکی و الکی.چیزایی داریم که قدرشو نمیدونیم واسه چیزهایی حرص میزنیم که ارزششو نداره

آرزومه که بغلم کنی خودت،🥲🥲                                            دوست دارم با عشق تو پیر شوم🥲

شهدا_شرمنده_ایم#  

جانبازها_شرمنده_ایم#  

😔

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
زندگی هامون شده دغدغه های ابکی و الکی.چیزایی داریم که قدرشو نمیدونیم واسه چیزهایی حرص میزنیم که ارزش ...

واقعا خیلی پستم 

یعنی چی چه وضعشه اه 

کرونا بگیرم بمیرم واقعا بهتره این چه نوع زندگیه من دارم 


فقط خدا 

😥😥نشنیده بودم من... شرمندگی خوبه ولی دیگه داغووون نکن خودتو کههه.. قدم بردار

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم.      همیشه آخرش خوبه،اگه بد بود بدون  آخرش نیست      وقتی که تو رفتی و لبت نیست،به قرآن                       لنگ است بساطِ قم و این صنعتِ سوهان                    از روی لب توست که در حاشیه قم/هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش 😍😍😍🤪🤪                             چشم هایت عقیق اصل یمن /گونه هاقاچ سیب لبنانی /تو بخندی شکسته خواهد شد /قیمت پسته های کرمانی 
واقعا خیلی پستم  یعنی چی چه وضعشه اه  کرونا بگیرم بمیرم واقعا بهتره این چه نوع زندگیه من ...



افراط توی هیچ چیزی خوب نیست.  فاز مثبت بده خودت

******گرنگهدارمنآناستکهمنمیدانم.شیشهرادربغلسنگنگهمیدارد********
چه معرفت مزخرف ب درد نخوریه  رفتن جونشونو دادن  بعد من اینجوری یه غلطم نمیکنم تو این زند ...

کار زیاد میشه انجام داد

آرزومه که بغلم کنی خودت،🥲🥲                                            دوست دارم با عشق تو پیر شوم🥲
ب خدا فقط درد و دله .دلم گرفت خواستم ب یکی بگم 

بله میدونم ولی گفتن شاید بعضیا توهین کنند

 ای شاه نور و چلچراغ🌸آقوی آقام یا شاهچراغ🌸یِه کِش دیگه جارُم بزن🌸بُکُن صِدام یا شاهچراغ 🌸از در بگی بُو پا میام 🌸ازدار بگی بُو پر میام🌸می‌خوام به پابوست بیام 🌸با سر میام یا شاهچراغ 🌸بستت منم، خستت منم🌸پابند گلدستت منم🌸زنجیر عشقت همه جو🌸بسته به پام یاشاهچراغ #تسلیت_شاهچراغم🏴تسلیت آقا جانم.  اللّهُمّ صَّلِ عِلی السَیِّدِالسَّاداتِ الأعاظِمِ، أحمَدَ بنِ موُسَی الکاظِمِ، الشَّهیِدِ المَظلُومِ، الَّذِی کانَ کَریماً جلیلاً وَرِعاً، وَ کانَ أُبُوه عَلَیهِ السَّلامُ یُحِبُّهُ وَ یُقَدِّمُهُ، وَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدِ بنِ مُوسَی الکاظِمِ العَابِدِ الزَّاهِدِ وَ صَلِ عَلی حُسَینِ بنِ مُوسَی الکاظِمِ الَّذِی قُتِلَ مَظلُوماً کَأفضَلِ مَا صَلَّیتَ عَلَی أَحَدٍ مِن أولِیائِکَهر که با آل علی درافتاد، ورافتاد🚩 به دل دارم شوق روی تو را، عطر و بوی تو را ای حبیب من، به عشق لیلا شدم مجنون، مرا با دوری مکن دلخون، یوسف زهرا،اباصالح العجل اقا💔مرا تاب انتظارم نیست، دگر آرام و قرارم نیست، یوسف زهرا، اباصالح العجل اقا💔ببین از غم گریه سر دادم، عزیز دل بشنو فریادم،یوسف زهرا،اباصالح العجل اقا💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

این عشقه

خستهعاشق | 21 ثانیه پیش

درد دل

vhxdnbx | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز