rainyday مدیر استارتر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 عنوان بنظرتون .... 116 بازدید | 17 پست کنکور ارشد شرکت کنم یا بشینم بخونم برا رشته تجربی و داروسازی؟؟ الانم کارمند هستم بوی نم بارون 😍🌧️☔ 1398/12/11 | 13:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mehrsa_mehrsa عضویت: 1398/10/30 تعداد پست: 2734 اگه کارمندی برای ارشد بخون ارتقا پیدا کنی،شغلتو از دست ندع ◍⃟❤ ◍⃟💙
negarian عضویت: 1397/04/01 تعداد پست: 38612 چند سالتونه ؟؟کارمند کجایید ؟؟از حقوقتون راضی هستید یا نه ؟؟
rainyday مدیر استارتر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 اگه کارمندی برای ارشد بخون ارتقا پیدا کنی،شغلتو از دست ندع ارتقا نداره فقط 200 ت ب حقوق اضافه میشه بوی نم بارون 😍🌧️☔
reyhan_۲ عضویت: 1398/10/23 تعداد پست: 3477 ارشد تاپیک توانبخشی یا ناتوان سازی رو بخونید سوالی بود در خدمتم
mehr.sh عضویت: 1396/02/17 تعداد پست: 14419 کارمندی؟ مسلما داروسازی بهتره ارشد هم بگیری یکم حقوقت اضافه میشه التماس دعا
nillak عضویت: 1398/05/26 تعداد پست: 10590 شما براي كنكور تجربي بايد فول تايم وقت بزاري!براي كنكور ارشد باز با شرايط شما ميشه.منطقا براي كنكور ارشد بخونيد شما ك شغل هم دارين پاداش ایمان(قانون جذب) و تجسم خلاق،ظهورش تو زندگیته
مخمل_یزدان عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 594 میگم من برا ارشد ثبت نام نکردم دیگه وقت برا ثبت نام نیست ؟ بدون کنکور نمیشه برم پیام نور ؟
mehrsa_mehrsa عضویت: 1398/10/30 تعداد پست: 2734 ارتقا نداره فقط 200 ت ب حقوق اضافه میشه خوب پس سفت بچسب به شغلت فقط ◍⃟❤ ◍⃟💙
rainyday مدیر استارتر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 چند سالتونه ؟؟کارمند کجایید ؟؟از حقوقتون راضی هستید یا نه ؟؟ معلمم حقوقم 3 تومنه 14 سال سابقه کار دارم بوی نم بارون 😍🌧️☔
negarian عضویت: 1397/04/01 تعداد پست: 38612 معلمم حقوقم 3 تومنه 14 سال سابقه کار دارم پس بیخیال شو و ارشد بگیر چون 7 سال دارو بخونی ..بعد تازه بری طرح ..بعدم مسیول فنی نهایتا بشی که حقوقش الان همین قدره ...
rainyday مدیر استارتر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 ارشد و کار , الان دیگه شور رشته های دارو پزشکی هم دراومده واقعا؟؟ ولی در نظر بگیر ک چ درامد بالایی دارن بوی نم بارون 😍🌧️☔